A pomogły Ci w ostateczności?Sanity pisze: ↑16 marca 2022, o 19:43Marcelina 5mg esci nic nie da skoro dawka terapetyczn wynosi 10mg a po 12 dniach brania 5mg nie spodziewaj się efektów. Ja biorąc już 6 tygodni 10mg dostałem ataku paniki na spacerze więc odrazu leki nie działają.Marcelina 32 pisze: ↑16 marca 2022, o 17:23Brałam,ale nie działały w ogole ale mimo to żyłam normalnie. Teraz po tym nawrocie dostalam escitalopram ktory biorę od 12 dni 5 mg,ale też jakoś narazie nie działa.martif pisze: ↑16 marca 2022, o 16:56
Nie jestem lekarzem, ale prawidłowe tętno (puls) mieści się w przedziale od 60 do 100 uderzeń serca na minutę. Jeśli zwiększasz wysiłek/wchodzisz po schodach/przyśpieszysz podczas chodzenia gwałtownie one wzrasta do 100-130. Więc skoro u Ciebie jest 87,90,110 to nie wiem czym tu się nakręcać...
Jeśli normalnie nie możesz sobie pomóc, to nie chcesz spróbować z lekami ? Brałaś kiedyś ?
Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Masz wątpliwości dotyczace objawów? Omawiamy je, opisujemy
-
- Zarejestrowany Użytkownik
-