Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Słabszy dzień? Kryzys? Ogólne pytanie? Wyżal się swobodnie.
-
- Zarejestrowany Użytkownik
Cześć, trafiłam tu pierwszy raz jakieś 8 lat temu. Zaczęło się o lęku przed bezsennością, a skończyło na lęku przed lękiem, myślach obsesyjnych, itd. Zakręciłam się na tym, że nigdy nie przejdzie, ale przeszło na długo. Teraz wróciło. Teraz pracuję jako nauczycielka i stres doprowadził mnie do nerwicy. Teraz bardzo się obawiam jak pracować w tym stanie. Jako nauczycielka muszę być skupiona, a nie mogę. Lęk tak mnie zaczął wykańczać, że odcina mnie, nie mogę znaleźć słowa, nie jestem w stanie logicznie odpowiedzieć uczniom, itd. Poprzednim razem przeszło, bo zaszłam w ciążę i przestałam chodzić do pracy. Teraz nie jest to możliwe i nie chciałabym rezygnować. Nie wiem co robić. Dodatkowo czuję, że zaczynają się problemy ze spaniem. Dzisiaj nocka nieprzespana 

-
- Nowy Użytkownik
Dziś mam jakiś naprawdę kiepski dzień. Dziesiąta tabletka, dziesiąty dzień brania, czwarty na połowie dawki Jestem zniecierpliwiona, bo nie czuję poprawy. Zaczęłam się użalać nad sobą "dlaczego ja, co się stało, to koszmar, nigdy się nie zmieni, zawsze tak już zostanie, jaki to ma sens, nigdy już nie będę sobą" (Mam nawracające depresje z atakami paniki, zaburzeniami lękowymi i agorafobią od 20 lat) Tym razem trzyma już 2 lata. Płacz, histeria, wołanie do nieba. Nie radzę sobie dzisiaj, czuję się jak na dnie piekła. Nic nie pomaga, mowa wewnętrzna, uziemianie, oddychanie, racjonalizacja.
-
Nie denerwuj się, leki potrzebują czasu żeby zadziałać.
-
- Nowy Użytkownik