Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Słabszy dzień? Kryzys? Ogólne pytanie? Wyżal się swobodnie.

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
Awatar użytkownika
Furry
Artystka Forum

6 kwietnia 2018, o 15:45

Na NFZ. Prywatnie bym miała częściej. Chyba poz-beh, tak mi się wydaje. Nie znam się. Niby jakaś minimalna poprawa jest, ale w kwestiach, w których aż tak pomocy terapeuty nie potrzebowałam. Nie potrafię się przełamać i poruszyć tematów, które powinnam podjąć na terapii PTSD.
Podstawowa zasada: pierdol to.
Elwi
Zarejestrowany Użytkownik

6 kwietnia 2018, o 15:50

Podejmowanie trudnych tematów zazwyczaj spotyka się z oporem. Może powiedz terapeucie że że masz problem z rozmową o rzeczach dla ciebie trudnych. Na tym to polega. Jak coś sprawia nam trudność tzn że w tym może tkwić cały problem. W sumie 10 spotkań to nie dużo i większości ludzi sprawi problem mówienie o rzeczach trudnych obcej osobie.
Awatar użytkownika
Furry
Artystka Forum

6 kwietnia 2018, o 15:56