Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Słabszy dzień? Kryzys? Ogólne pytanie? Wyżal się swobodnie.
- Furry
- Artystka Forum
Na NFZ. Prywatnie bym miała częściej. Chyba poz-beh, tak mi się wydaje. Nie znam się. Niby jakaś minimalna poprawa jest, ale w kwestiach, w których aż tak pomocy terapeuty nie potrzebowałam. Nie potrafię się przełamać i poruszyć tematów, które powinnam podjąć na terapii PTSD.
Podstawowa zasada: pierdol to.
-
- Zarejestrowany Użytkownik
Podejmowanie trudnych tematów zazwyczaj spotyka się z oporem. Może powiedz terapeucie że że masz problem z rozmową o rzeczach dla ciebie trudnych. Na tym to polega. Jak coś sprawia nam trudność tzn że w tym może tkwić cały problem. W sumie 10 spotkań to nie dużo i większości ludzi sprawi problem mówienie o rzeczach trudnych obcej osobie.
- Furry
- Artystka Forum
No właśnie dzisiaj powiedziałam o tym terapeucie. Tylko ja tak przywykłam do noszenia maski i tak dobrze idzie mi udawanie dobrego nastroju, że on dopiero na koniec się zorientował, że go "czaruję", gdy powiedziałam, że właśnie nie jem za wiele, źle sypiam i to podsumowanie go zszokowało. Uznał, że musi bardziej drążyć i nie ufać mojemu uśmiechowi. Boję się tych trudnych tematów, boję się je poruszać, bo mam wrażenie, że jak je ruszę, to znowu się rozsypię. Ale z drugiej strony jak ich nie ruszam, to one ruszają mnie. Tak czy siak się rozsypuję, tylko w jednym przypadku delikatniej.
- Furry
- Artystka Forum
Tak, ale facet jako terapeuta to również element terapii.