Odkąd minęła moja nerwica a przynajmniej stany lękowe to minął rok, później pół roku temu miałem 2 dniowy nawrót lęków który opisałem w tym wątku: pol-roku-bez-dd-i-bez-nerwicy-i-nagly-nawrot-t4763.html ale wszystko minęło dosłownie po 2 dniach... Przez ten czas wiodłem spokojne życie bez lęków.
Ostatnio jakieś 3 miesiące temu zaczęły mnie codzienne bóle głowy, zacząłem chodzić po lekarzach ale wszystkie badania wychodziły w porządku i pomyślałem że to może od nerwów, ale to ustało.
Obecnie od pół roku studiuję tzn wznowiłem studia które przerwałem 2 lata temu właśnie z powodu nerwicy. Ostatnio znalazłem dziewczynę z która na prawdę jest mi dobrze i nie chce kolejnego nieudanego związku ale na razie wszystko jest na dobrej drodze. Zaczęło mi się wszystko układać i gdzieś w podświadomości jest ta presja żeby teraz to się nie zepsuło. Przez ostatnie miesiące mam dużo stresów w życiu ale po tych doświadczeniach nerwicowych jestem/byłem twardy i nawet silniejszy od większości "zdrowego" społeczeństwa.