Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Słabszy dzień? Kryzys? Ogólne pytanie? Wyżal się swobodnie.

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
Arni
Zarejestrowany Użytkownik

20 grudnia 2022, o 21:42

Hightower pewnie coś wie na ten temat. Ja wiem tyle ile przeczytałem więc nie traktujcie tego jako pewniak. Mogłem coś poprzekręcane. Nie jestem lekarzem. Chociaż żona mówi że powinienem zostać bo o każdej chorobie mogę sporo powiedzieć. Jak idiota czytałem o różnych przypadłościach, które z czasem się zmieniały więc mam jakieś wyrywki które właśnie doprowadziły mnie do hipochondrii. Teraz chce zapomnieć i wyleczyć się z tego:)
Arni

20 grudnia 2022, o 21:46

I z tymi jelitami to nie wiadomo co jest pierwsze ponieważ nerwica wpływa na jelita a jelita na nerwicę. Trzeba pewnie ogarnąć jedno i drugie:)
Awatar użytkownika
zosialach

21 grudnia 2022, o 06:14

Arni pisze:
20 grudnia 2022, o 21:42
Hightower pewnie coś wie na ten temat. Ja wiem tyle ile przeczytałem więc nie traktujcie tego jako pewniak. Mogłem coś poprzekręcane. Nie jestem lekarzem. Chociaż żona mówi że powinienem zostać bo o każdej chorobie mogę sporo powiedzieć. Jak idiota czytałem o różnych przypadłościach, które z czasem się zmieniały więc mam jakieś wyrywki które właśnie doprowadziły mnie do hipochondrii. Teraz chce zapomnieć i wyleczyć się z tego:)
Hahaha, to chyba jak my wszyscy. Na mnie też wołają pani doktor 🤣
zrezygnowana

21 grudnia 2022, o 08:30