Widze ze temat walkowany stanow derealizacji jest mocno.
Nie znalazlam jednak odpowiedzi na pytanie (jestem studentka psychologii I rok) czy stany takie moga wystepowac tylko okresami, doslownie godzina w momentach stresujacych?
Np oddalenie otoczenia czy dziwnosc widzenia itp?
Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Derealizacja i dwa pytanka
-
- Administrator
Tak, mogą jak najbardziej.
Stany odrealnienia mogą występowac wszedzie tam gdzie jest lęk, stres, napięcie, strach krótko lub dłużej bo na tym ogólnie polega ich funkcja.
Stany odrealnienia mogą występowac wszedzie tam gdzie jest lęk, stres, napięcie, strach krótko lub dłużej bo na tym ogólnie polega ich funkcja.
Patrz, Żyj i Rozmyślaj w taki sposób... aby móc tworzyć własne "cytaty".
Historia moich zaburzeń lękowych i odburzania
Moje stany derealizacji i depersonalizacji i odburzanie
Przykro mi jeżeli na odpowiedź na PW czekasz bardzo długo, niestety ze mną tak może z różnych powodów być :)
Przykro mi jeżeli na odpowiedź na PW czekasz bardzo długo, niestety ze mną tak może z różnych powodów być :)
- Kamień
- Odburzony i pomocny użytkownik
Owszem.
- nierealna
- Ex Moderator
Oczywiście
Teraz tak wracając do przeszłości nie raz wydaje mi się, że miałam ten stan
Przecież nie od dziś mówi się: czuje się jakbym był w filmie, albo że to nie dzieje się na prawdę
Z tym że oczywiście te stany trwają krótko. Rozwijają się dopiero jak człowiek sam spojrzy na to bardziej strachliwie

Teraz tak wracając do przeszłości nie raz wydaje mi się, że miałam ten stan