Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Witajcie !

Tutaj możesz się przedstawić, napisać coś o sobie.
Aleksandraola
Zarejestrowany Użytkownik

26 kwietnia 2015, o 00:31

Hej, witam wszystkich obecnych tu użytkowników. Jestem nową użytkowniczką i w sprawach forum jestem całkowicie zielona, ponieważ nigdy nie udzielałam się na żadnym forum z obawy przed wyśmianiem czy też kompromitacją. Z góry chciałabym prosić o wyrozumiałość, jeśli coś źle napiszę czy napiszą to czego nie wolno pisać i bardzo proszę o pomoc w odnalezieniu się tu. Chciałabym również prosić o wyrozumiałość jeśli chodzi o moją osobę, ponieważ nie należę do osób które chętnie mówią o tym co czują, czego się boją co im dolega, czy też o tym co sprawiło radość, więc nie ważne czy jest to świat wirtualny czy też nie, jest to dla mnie mega stres jak i wyzwanie wejście tu i wydukanie kilku słów osobie.. No to co ? Może zacznę.