Wiekszy apetyt po zazyciu leku

Forum dotyczące zaburzeń odżywiania.
ODPOWIEDZ
aga1234
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 11 marca 2015, o 20:08

19 kwietnia 2015, o 12:37

Witajcie od paru dni zazywam lek o nazwie deprexolet zauwazylam ze mam po nim wiekszy apetyt i nie jestem z tego powodu zadowolona chcialam zapytac co zrobic zeby po nm nie przytyc jak sie odzywiac bo chce go nadal zazywac bo z drugiej strony zauwazylam ze sie po nim lepiej czuje czy mial ktos taki problem?
Awatar użytkownika
Divin
Administrator
Posty: 1892
Rejestracja: 11 maja 2013, o 02:54

19 kwietnia 2015, o 12:51

Hej Aga,

Ja bym proponował po prostu mając taki większy apetyt więcej się ruszać i przegryzać sobie jakimiś niskokalorycznymi przekąskami gdy Cię naprawdę ostro 'ssie'. Na przykład wafle ryżowe lub kukurydziane, dają również poczucie sytości a są mało kaloryczne.

Niektóre leki właśniep powodują zwiększenie apetytu, ale to może być tylko tymczasowe nim organizm się przyzwyczai do danej substancji zawartej w leku. :)

Pozdrawiam.
'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą'
'Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach.'
'Puk puk, strach puka do drzwi, otwiera mu odwaga a tam nikogo nie ma.'
Jest dobrze, dobrze. Jest źle, też dobrze
'Odwaga to nie brak strachu, to działanie pomimo strachu'
Ty nie jesteś zaburzeniem, a zaburzenie nie jest Tobą
Odburzony
Konsultacja Skype
aga1234
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 11 marca 2015, o 20:08

19 kwietnia 2015, o 13:03

Witaj Divin dziekuje za odpowiedz tez mam taka nadzieje ze to tymczasowe bo nie chcialabym teraz przytyc tym bardziej ze ciezko mi utrzymac wage bo nie naleze do super szczuplych a pozatym zazywalam juz leki po ktorych duzo przytylam dlatego pytam co robic zeby znowu nie popelnic tego bledu i utrzymac wage
Awatar użytkownika
Divin
Administrator
Posty: 1892
Rejestracja: 11 maja 2013, o 02:54

19 kwietnia 2015, o 13:06

Rozumiem, dlatego przerzuć się na niskokaloryczną żywność i dodaj trochę aktywności fizycznej. Kwestią chudnięcia lub utrzymania wagi jest tzw. 'Efekt pospalania'. Czyli po tym jak spalisz kalorie daną formą aktywności fizycznej następuje przyspieszenie metabolizmu. Sport bardzo dobrze wpływa na metabolizm a im szybszy tym szybciej się chudnie. Więc drobne zagrychy i dużo sportu. :)
'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą'
'Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach.'
'Puk puk, strach puka do drzwi, otwiera mu odwaga a tam nikogo nie ma.'
Jest dobrze, dobrze. Jest źle, też dobrze
'Odwaga to nie brak strachu, to działanie pomimo strachu'
Ty nie jesteś zaburzeniem, a zaburzenie nie jest Tobą
Odburzony
Konsultacja Skype
aga1234
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 11 marca 2015, o 20:08

19 kwietnia 2015, o 13:09

Dziekuje jeszcze raz tak zrobie
Awatar użytkownika
Divin
Administrator
Posty: 1892
Rejestracja: 11 maja 2013, o 02:54

19 kwietnia 2015, o 13:10

Proszę uprzejmie, powodzonka :)
'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą'
'Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach.'
'Puk puk, strach puka do drzwi, otwiera mu odwaga a tam nikogo nie ma.'
Jest dobrze, dobrze. Jest źle, też dobrze
'Odwaga to nie brak strachu, to działanie pomimo strachu'
Ty nie jesteś zaburzeniem, a zaburzenie nie jest Tobą
Odburzony
Konsultacja Skype
Zofiaa254
Świeżak na forum
Posty: 3
Rejestracja: 11 października 2015, o 12:04

11 października 2015, o 12:21

Żywnośc o niskim współczynniku glikogenicznym będzie powodowało, że energia będzie stopniowo sie uwalniała, a dzięki temu nie będziesz chodziła głodna. Sport to oczywiście musowa sprawa. Zumba, czy fitness i zobaczysz jak waga będzie leciala w dół :)
ODPOWIEDZ