Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
cisnienie a dd
-
- Zarejestrowany Użytkownik
Witam zawsxe jak jestem chory to lekarz mowi ze mam wysokie cisnienie juz trzeci raz z rzedu az mnie na badania wyslal ? Nerwica ma wplyw na wyzsze cisnienie.przez stres itd? bo ona mi mowila ze mi sie tak zmienia przez stres ciagle i nwmjak.to.rozumiec dzieki
- ddd
- Odburzony Wolontariusz Forum
Naprawde nie wiesz tego ze stres, adrenalina, nerwica moga podnosic cisnienie krwi i moga podwyzszac puls? Emocje i hormony stresu po prostu maja taka zdolnosc. I wynika to chocby z podstawowej reakcji walcz badz uciekaj.
Ja nie wiem jak sie chce wychodzic z zaburzen jak brakuje elementarnej wiedzy o dzialaniu emocji.
Ja nie wiem jak sie chce wychodzic z zaburzen jak brakuje elementarnej wiedzy o dzialaniu emocji.
(muzyka - my słowianie)
Zaburzeni wiemy jak nerwica na nas działa, wiemy jak DD nam w bani rozpi***ala. To jest taa nerwica i lęk, to jest teen depersony wkręt!
Autor Zordon ;p
Zaburzeni wiemy jak nerwica na nas działa, wiemy jak DD nam w bani rozpi***ala. To jest taa nerwica i lęk, to jest teen depersony wkręt!
Autor Zordon ;p
- schanis22
- Zarejestrowany Użytkownik
Patrol1995 , może być tak jak mówi ddd , a można mieć wysokie ciśnienie i nie mieć nerwicy , wiele osób tak ma i z tego co wiem biorą leki na zbicie ciśnienia .
W zdrowym ciele zdrowy duch , zdrowa głowa zdrowy brzuch.
Nerwica jest małą ściemniarą francą , wróblicą cwaniarą . Plącze nam nogi i mówi idż ! Wkręceni w zgubną nić .
Świata nie naprawisz - napraw siebie .