Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

uszanowanie!

Tutaj możesz się przedstawić, napisać coś o sobie.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MaciekMacku
Odważny i aktywny forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 4 października 2015, o 15:22

6 października 2015, o 22:26

Witam wszystkich użytkowników na tym forum na ,które nawiasem mówiąc natrafiłem całkowicie przypadkiem w poszukiwaniu kolejnych informacji , artykułów bądź przemyśleń na temat dręczącej mnie przypadłości. Od razu chciałbym jeszcze przeprosić ,że napisałem już post na forum bez wcześniejszego przywitania się w tym dziale.

Mam na imię Maciek( niech mój nick was nie zmyli ;>) , mam 22 lata i jestem studentem , i nie było by w tym nic nadzwyczajnego ( w sumie to nie ma nic ale piszę tak dla podkreślenia sytuacji ) gdybym nie cierpiał na nerwicę od trzech miesięcy ;) W sumie to nie jest moja pierwsza przyjaźń z nerwicą bo miałem okazję się z nią kolegować w wieku 16 lat przez około 4-5 miesięcy ale dokładnie nie pamiętam. Nie chce zrażać osób ,które czytając to że nerwica do mnie wróciła przestaną dalej czytać bo np. są w trakcie odburzania i pomyślą ,że po co im wychodzić z tego skoro to może wrócić chociaż każdy tutaj wie ,że pełne wyleczenie zapewnia lub gwarantuje brak nawrotów.