Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
W trakcie odburzania
-
- Zarejestrowany Użytkownik
witajcie , moja przygoda z nerwicą trwa 2 miesiące . Bywają lepsze i gorsze dni . Zaczęłam oglądać DivoVica 1 sezon aktualnie jestem na 3 odcinku. Czytałam dużo artykułów o leku bo z tym się głównie zmagam. I mam takie zasadnicze pytanie czy podczas walczenia z nerwica w trakcie a może po odburzdniu uczucie że nerwica i te całe jej objawy wrócą ? Jestem nowicjuszem i mogę nadal mieć jakieś wątpliwość. Macie jakieś swoje rady na lęki ? Proszę od was samych, bo na niektórych działach jest czasami zamieszanie .
- Solkan36
- Zarejestrowany Użytkownik
Część,kamila00 pisze: ↑19 października 2018, o 18:35witajcie , moja przygoda z nerwicą trwa 2 miesiące . Bywają lepsze i gorsze dni . Zaczęłam oglądać DivoVica 1 sezon aktualnie jestem na 3 odcinku. Czytałam dużo artykułów o leku bo z tym się głównie zmagam. I mam takie zasadnicze pytanie czy podczas walczenia z nerwica w trakcie a może po odburzdniu uczucie że nerwica i te całe jej objawy wrócą ? Jestem nowicjuszem i mogę nadal mieć jakieś wątpliwość. Macie jakieś swoje rady na lęki ? Proszę od was samych, bo na niektórych działach jest czasami zamieszanie .