Szyna relaksacyjna

Hipnoza, akupunktura, masaże bioenergoterapeutyczne, akupresura i inne.
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

4 stycznia 2019, o 17:36

Mam pytanko.Czy ktos z Was uzywa lub uzywał szyny relaksacyjnej?chodzi mi o to ,czy pomogla Wam na podswiadome zaciskanie zebow na tle nerwowym i inne tego nastepstwa jak napięcie w szczęcece,bole glowy itp...
Awatar użytkownika
witorrr98
Odburzony Wolontariusz Forum
Posty: 1264
Rejestracja: 17 października 2017, o 23:08

4 stycznia 2019, o 17:58

To niezły materiał odburzeniowy :yhy
"Twój stan psychiczny, to suma wszystkich minut, które poświęciłeś na jego pielęgnacje"-witorr98
"Nie ma złych emocji, są tylko złe proporcje"-witorrr98
"Lojalność i wierność są nic nie warte, jeśli kierujemy je do osób, które jej nie szanują"-witorr98
"Nie osiągniesz tego, co chcesz, osiągniesz to, co wypracujesz"
"Należy tak organizować życie, aby każda chwila była ważna"
"Pamiętaj o drobiazgach, a wielkie rzeczy same się ułożą"
życie
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: 18 października 2017, o 09:26

4 stycznia 2019, o 18:02

Mi na takie dolegliwości pomógł osteopata.
Wczoraj byłem bystry
i chciałem zmieniać świat.
Dziś jestem mądry,
więc zmieniam siebie.
Rumi
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

4 stycznia 2019, o 18:04

witorrr98 pisze:
4 stycznia 2019, o 17:58
To niezły materiał odburzeniowy :yhy
Czyli pomaga? :)
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

4 stycznia 2019, o 18:05

życie pisze:
4 stycznia 2019, o 18:02
Mi na takie dolegliwości pomógł osteopata.
Ja bylam u kilku i niestety mi nie pomoglo....ale wiem,ze wielu osobom pomaga
życie
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: 18 października 2017, o 09:26

4 stycznia 2019, o 18:13

No ja trafiłam na naprawdę dobrego osteopatę, który leczy ciało i umysł 😁 Dużo mi pomógł w nerwicy. Wyeliminował mi bóle głowy na kilka ładnych miesięcy.
Wczoraj byłem bystry
i chciałem zmieniać świat.
Dziś jestem mądry,
więc zmieniam siebie.
Rumi
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

4 stycznia 2019, o 20:34

życie pisze:
4 stycznia 2019, o 18:13
No ja trafiłam na naprawdę dobrego osteopatę, który leczy ciało i umysł 😁 Dużo mi pomógł w nerwicy. Wyeliminował mi bóle głowy na kilka ładnych miesięcy.
A mozna wiedziec u kogo bylas?
życie
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: 18 października 2017, o 09:26

4 stycznia 2019, o 20:43

W Gdańsku. Tomasz Lewandowski.
Wczoraj byłem bystry
i chciałem zmieniać świat.
Dziś jestem mądry,
więc zmieniam siebie.
Rumi
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

4 stycznia 2019, o 21:10

życie pisze:
4 stycznia 2019, o 20:43
W Gdańsku. Tomasz Lewandowski.
Dzieki,ale niestety ode mnie to kilkaset km 'smuteq
życie
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: 18 października 2017, o 09:26

4 stycznia 2019, o 21:19

To na wakacje do Trójmiasta 😀
Wczoraj byłem bystry
i chciałem zmieniać świat.
Dziś jestem mądry,
więc zmieniam siebie.
Rumi
Awatar użytkownika
Celine Marie
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 1837
Rejestracja: 21 października 2017, o 14:22

4 stycznia 2019, o 22:38

Gdybym miała kasę to bym skorzystała bo te uciski i napięcia w mięśniach,w ciele,bóle wszędzie mnie wykańczają
"Już nie pamiętam prawie
Jak w dobrym wstać humorze
I coraz częściej kłamię
I sypiam coraz gorzej
Łatwiej mi
Nic nie mam, więc nie tracę nic

Strach to sieć pajęcza
Im bardziej uciec chcę
Tym mocniej trzyma mnie za karę"
Desperat
Gość

5 stycznia 2019, o 21:33

Po przeczytaniu nazwy, myślałem, że chodzi o coś innego, a tu takie rozczarowanie, bo to nic innego jak najzwyklejsza nakładka na zęby. Ja miałem, ale to nie ma nic wspólnego z szyną, ani relaksacją, tylko chroni zęby przed uszkodzeniami mechanicznymi spowodowanymi zgrzytaniem/zaciskaniem szczęk.

Materiał zupełnie nietrwały, na kilka założeń, drogie, nie polecam, chyba, że macie ogrom pieniędzy i brak pomysłów co z nimi robić.
AnnaJa
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 29 kwietnia 2018, o 19:28

6 stycznia 2019, o 19:21

Ja mam juz kilka lat, caly czas ta sama, nic sie nie dzieje z nia, zakladam na noc na gorne zeby, nie mam bolow glowy tylko strzelanie w uszach przy przelykaniu, szyna ma dwa zadania, rozluznic miesnie i napiecia zwiazane z zaciskaniem i zapobiega scieraniu zebow, ktore u mnie juz sa troche starte. Ja rowniez zaciskam zeby jak sie skupiam, wiec w pracy wkladam skowke od dlugopisu w zeby to pomaga, mozna korzytac z czegosc miekkiego jak korek od wina to tez pomaga. I cwiczenia rowniez pomagaja np szeroko otwieramy i zamykamy buzie, probojemy jakby gryzsc jablko.
Nelkalenka
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: 6 maja 2018, o 22:45

6 stycznia 2019, o 20:54

AnnaJa pisze:
6 stycznia 2019, o 19:21
Ja mam juz kilka lat, caly czas ta sama, nic sie nie dzieje z nia, zakladam na noc na gorne zeby, nie mam bolow glowy tylko strzelanie w uszach przy przelykaniu, szyna ma dwa zadania, rozluznic miesnie i napiecia zwiazane z zaciskaniem i zapobiega scieraniu zebow, ktore u mnie juz sa troche starte. Ja rowniez zaciskam zeby jak sie skupiam, wiec w pracy wkladam skowke od dlugopisu w zeby to pomaga, mozna korzytac z czegosc miekkiego jak korek od wina to tez pomaga. I cwiczenia rowniez pomagaja np szeroko otwieramy i zamykamy buzie, probojemy jakby gryzsc jablko.
A mialas moze z poczatku noszenia szyny nasilenie objawow?czy od razu Ci pomogla?
Awatar użytkownika
maciek1985
Odważny i aktywny forumowicz
Posty: 298
Rejestracja: 5 lutego 2018, o 07:01

23 stycznia 2019, o 18:23

Ja mam na dolną szczękę. Co kika lat wymienić muszę, bo ją "zjadam" :D
ODPOWIEDZ