Sulpiryd ( SULPIRYD )

Tutaj wpisujemy nasze wrażenia i odczucia odnośnie leków jakie zostały nam przepisane przez lekarza.
Leki antydepresyjne, benzodiazepiny, neuroleptyki, (SSRI, SNRI) itp.
Opisujemy efekty działania danego leku oraz ewentualne objawy uboczne.
Możesz dopisać się do istniejącego tematu lub stworzyć swój własny.
Awatar użytkownika
crazyjack
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 28 listopada 2018, o 18:14

13 grudnia 2018, o 17:32

martinsonetto pisze:
13 grudnia 2018, o 14:04
crazyjack pisze:
13 grudnia 2018, o 00:56
witam jest tu kto? psychiatra kazal mi odstawic sulpiryd, bralem 100, kazal ot tak odtsawic czy moge z tego powodu jakos cierpiec? bo nie biore juz go z 3 dni i dzisiaj mialem neizla jazde totalne otepienie i brak sił z bólem głowy jakby mi ktos tam kwas wlał
A jaki czas go brałeś?
rok, miesiac temu lekarka zwiekszyla mi z 100 do 300 i po tygiodniu myslalem ze oszaleje takie pobudzenie psychoruchowe, teraz nie biore juz 4 dzien, lekarz kazał poprostu odstawić
człowiek nie szczęścia szuka tylko siebie takiego, który najlepiej jest sobą...
Uluru
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2018, o 14:44

5 lutego 2019, o 07:33

Biorę Sulpiryd 1,5 roku. Najpierw dawka 100 mg, od pół roku 50 mg. Żadnych problemów. Fajnie działa aktywizujaco i jak twierdzi psychiatra, uspokaja. Próbowałam całkowicie odstawić już dwukrotnie - nie udało, się. Zrzucilam na karb traumatycznych przeżyć. Przede mną kolejna próba.
Awatar użytkownika
SCIBEK849
Odważny i aktywny forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 20 marca 2019, o 22:18

22 marca 2019, o 21:15

Ja biorę sulpiryd drugi dzień w dawce 100mg na zaburzenia lękowe i derealizację :)
Awatar użytkownika
SCIBEK849
Odważny i aktywny forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 20 marca 2019, o 22:18

7 maja 2019, o 12:50

Siemka wszystkim :3
mam pytanie, odnośnie brałem 100 mg sulpirydu od dwóch miesięcy, miałem już okres 2-3 tygodni gdzie nie miałem somatów niczego, tylko DD ktora nie przeszkadzała, pare dni temu zacząłem schodzic do 50 mg, ale się pogorszyło i DD stała się mocniejsza i bóle głowy się bojawiły, no to otóż pytanie, czy to za wcześnie, żeby odstawiać lek? czy lepiej brać te 100mg i zadecydować z psychiatrą 23 maja, czy schodzić czy nie. Ogólnię zastanawiam się czy nie lepiej mi by było zejść z leku wtedy kiedy mam dużo dni wolnych, bo w szkolę ciężko z bólem głowy wysiedzieć a w domu to wiadomo, da się przeżyć :D , dzięki za odp i pozdrawiam
ODPOWIEDZ