charakteru, doświadczeń które mnie ukształtowały dotychczas nie wiem
Kolejno totalna obojętność i spłycenie emocjonalne, trudność w odczuwaniu emocji i wyrażaniu emocji
Utrata zainteresowań, nie mam na nich totalnie ochoty, nie jestem w stanie słuchać muzyki którą zawsze lubiłem, oglądać tv, grać w gry wszystko z czego czerpałem radość dziś mam ciężar nie tyle co czerpać co nawet spróbować to robić, jakby mam przed tym opór jedyne co robię w ciągu dnia to siedzę i proszę bądź szukam osoby która będzie mi towarzyszyć w spacerze.
Spacery stały się moją jedyną odskocznią i aktywnością którą jestem w stanie wykonać.
I tak w takim stanie tkwiłem do 12 maja tego roku.
Szukałem pomocy przez ten czas u różnych psychiatrów i psychologów lecz żadnej nie był mi w stanie pomóc. Większość mówiła, że to może być depresja przepisywali SSRI i siema 400zl dowidzenia. Pobrałem jeden dokładnie escitalopram przez około 4 tygodnie, ale nie odczułem większych zmian dalej pustka w głowie brak myśli sie utrzymywał. U jednej pani psychiatry usłyszałem termin dysocjacji.
12 maja trafiłem do kliniki psychiatrycznej poprzez skierowanie mnie przez brata ponieważ juz nie wiedział jak mi pomóc co zrobić żeby polepszyć mój stan.
Teraz sie zglaszam do was, jestem w ciężkiej sytuacji właśnie mi mija 3 tydzień w tej klinice a nie usłyszałem jeszcze diagnozy jedyne, że to wygląda na depresję plus cos jeszcze. Ja sam z siebie trochę boję sie mówić o wszystkich swoich objawach bo nie chce tu spędzić długo czasu będąc zamkniętym w tej klinice jednak brat zdał obszerny wywiad i dokladnie wiedza z czym sie zmagam.
Proszę o pomoc o rady co robić w danej sytuacji jak wypisać się z tej kliniki oraz co mi jest czy to depresja i depersonalizacja, nerwica lękowa bądź cos jeszcze innego oraz jak sobie pomóc jak to wyleczyć tą pustkę, brak osobowości i chęci zainteresowań starych.