Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Nerwica czy choroba?

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
DreamOn
Zarejestrowany Użytkownik

22 września 2020, o 09:27

Witam,

Z góry wybaczcie, że zakładam nowy temat, ale jestem bardzo ciekawa opinii forumowiczów.
Otóż jestem nowa w kwestii zaburzeń lękowych, nerwicy, hipochondrii, itd. Zrobiłam już prawie wszystkie możliwe badania. No właśnie, prawie!
Moja nerwica (jeszcze nie jestem w 100% pewna, ale chyba mogę to tak nazwać) zaczęła się chyba od silnych bólów głowy. Chyba, ponieważ kiedy się bardziej zastanowię to kilka tygodni wcześniej miewałam małe ataki paniki, które bardzo szybko mijały. I tak, po licznych badaniach u lekarzy nie mam już problemów z tętnem, ciśnieniem, układem pokarmowym. Zostały bardzo, bardzo silne zawroty głowy i ból. Raz jest to potylica, skronie, czoło. Wkręciłam sobie na maksa, że to na pewno guz mózgu. Za mną 4 wizyty u neurologa. Nie stwierdził żadnych ubytków. W piątek mam innego. Tamten powiedział, że to na pewno nerwica i kazał sprawdzić kręgosłup szyjny. W tomografii wyszły naprawdę drobne zmiany. Nie wiem czy w tak krótkim czasie mogę zrobić tomografię głowy, bo wiem, że to mocna dawka promieniowania. Czemu nie rezonans? Byłam i w trakcie dostałam ataku paniki, wiem że na to się już nie zdecyduję.
I tu moje pytanie, czy ktoś może miał taką sytuację?
Powinnam wierzyć neurologowi czy nadal doszukiwać się objawów guza?