Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Czy to jeszcze nerwica i natrectwa??
- Grzegorz
- Zarejestrowany Użytkownik
Witam wszystkich)) mam nerwice od 6 lat,dziesiatki badan,2 terapie,po pewnym czasie bylo lepiej z malymi powrotami i natretnymi myslami, do momentu pierwszej diagnozy to bylo pieklo,jestem kierowca dużej ciezarowki,spiac w kabinie zostawialem drzwi otwarte bo bylem pewien ze umre i nie beda musieli szyb tluc zeby mnie wyciagnac rano,obiawy somatyczne wszelakiego radzaju ,, od dwuch lat pracuje w innej fajnej firmie i jestem codziennie w domu o 15)po diagnozie i terapi, bylo o wiele lepiej,, do teraz!!!! Moj przyjaciej tez jest kierowca i przez okres 10 lat byl poza domem za granica.,sam bez rodziny itd.mial probe samo....,dzieki bogu przezyl,to bylo 8 miesiecy temu , bylem wstrzasniety(.dwa tygodnie temu spotkalem sie z nim na dwie godzinki pogadac i tez mimo zadowolenia to bardzo emocjonalnie to przazylem, po tygodniu biorac prysznic dostalem tak silnego ataku paniki ze skoro jumu sie przytrafilo cos takiego to i mnie tez moze cos takiego spotkac,to byla niedziela a ja bylem jeszcze na silnym kacu,, i moja kobieta byla w pracy,lęk i panika byla tak silna ze musialem wyjsc z domu przespacerowac sie itd,, objawy to pieczenie ciala scisk w zoladku,sciskanie gardla,100 mysli na sekunde,paralizujacy lek,i 10tki innych objawow ktore daje organizm,,najgorsze jest to w czasie ataku ze zwariuje i mysli o zakladzie psychiatrycznym itd,,to przeraza strasznie,wiem ze zalezy mi na zyciu i mam checi do zycia,, ale nigdy wczesniej nie mialem takich jazd.atak mam zawsze raz dziennie zawsze jak wr