Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Witam!Historia+prośba

Forum o nerwicy natręctw i jej objawach.
Omawiamy tutaj własne doświadczenia z życia z tym jakże natrętnym zaburzeniem.
Ale także w tym temacie można podzielić się typowymi natrętnymi lękowymi myślami, które pełnią rolę straszaków i eskalatorów lęku w zaburzeniu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wanior91
Odburzony i pomocny użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 7 kwietnia 2014, o 08:35

13 maja 2014, o 16:53

Witam!Mam na imię Czarek mam 23lata studiuję na 3roku wychowanie fizyczne.Mam problem wydaje mi się że mam jakaś nerwica tylko nie wiem czy lękowa czy natręctw.Moja przygoda zaczęła się w listopadzie 2013r na stancji leżałem w łóżku i pomyślałem o takim sznurze na drzewie za oknem[taką pętlą do powieszenia] i przeszył mnie taki lęk że przestałem spać patrzyłem cały czas na drzewa i myślałem czy to jeszcze mi się przypomina w końcu opanowałem to ale lęki przeszły na multum innych spraw że mogę nożem kogoś dziabnąć,zgwałcić kogoś,wskoczyć pod samochód wjechać autem w auto,wyskoczyć przez okono zgwałcić jakieś dziecko itd oczywiście tego nie chcę ale jak zaczynam o tym gadać ze sobą że tak nie zrobię przecież to zagłębiam się i jest coraz więcej wątpliwości.W zasadzie to sobię z tym już radzę lęki są w skali 1/10 do 3/10 max śpię po 5-6h tylko mam non stop takie myśli żę co widzę lub kogoś to odrazu głupia myśl co bym mógł zrobić głupiego typu pocałować faceta ściągnąć spodnie itd ahaah wiem mnie też to bawi w zasadzie już teraz ale powiedzcie jak to pokonać do końca żeby zmniejszyć ilość tych myśli lub wogóle skończyć z tym.Chodzę na psychoterapię 10 spotkań narazie ,byłem u psychiatry powiedział żebym zmienił sposób myślenia bo to błędne koła itd .Proszę podpowiedzcie co o tym myślicie i jak z tym walczyć do końca żeby się pozbyć?