Ogłoszenia
➤ Pierwszy raz z zaburzeniem? >>>> Mechanizm zaburzeń
➤ Jeżeli szukasz Wiktora, to wejdź na stronę - emocjobranie.pl
➤ Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
➤ Pierwszy raz z zaburzeniem? >>>> Mechanizm zaburzeń
➤ Jeżeli szukasz Wiktora, to wejdź na stronę - emocjobranie.pl
➤ Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Problemy ze wzwodem u mojego mężczyzny
-
Doriana
- Zarejestrowany Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 listopada 2024, o 08:42
Mam pytanie. Mianowicie mój mężczyzna ma od jakiegos czasu problemy ze wzwodem. Ogólnie nie chce ze mną za bardzo o tym rozmawiać. ale ja po prostu widzę,ze coś nie jest tak. Kiedyś nie było problemów ze wzwodem Obecnie aby penis stanął musi sobie pomagać ręką a jak już stanie to szybko opada. Na przykład podczas seksu. Potem nie chce stanąć Im bardziej on się denerwuje tym penis coraz bardziej opada. Czyli normalnie takie błędne koło. Robił sobie jakiś czas temu badania bo miał badania pracownicze z pracy i wszystko jest niby ok. Zastanawiam się czy nie podsunać mu jakiegoś środka na erekcję. Co o tym sądzicie? Czy coś takiego może zdziałać?
