Totalna porażka
Nawet nie o to chodzi że jestem nowy w grupie która spędziła ze sobą dwa lata i znają się doskonale
Prawdopodobnie to też ma znaczenie ale raczej marginalne.
Wszedłem do szkoły i zgłupiałem,nie byłem się w stanie wysłowić
Wchodzę do sekretariatu aby zapytać jak wygląda sprawa z nieobecnościami,czy mam to jakoś usprawiedliwić gdy mnie nie ma?
Kompletna dziura w mózgu,e yy eeey,wyrazy w przypadkowej kolejności,jakoś udało mi się sklecić zdanie
Patrzyli na mnie jak na ćpuna...
Posiedziałem godzinę na korytarzu,myślałem że na drugą godzinę lekcyjną dam radę wejść na salę ale gdzie tam.
Pojawia się tłum ludzi i to mnie przytłacza.
W grupie nie mogę oddychać,duszę się,oddech staje się nienaturalny,wymuszony,mechaniczny
Potem już reakcja łańcuchowa,nienaturalny oddech = zawroty głowy = jakieś zaburzenia czucia w kończynach = lęki
Wiem co i jak,pamiętam wszystkie definicje z mądrych książek i mądre rady odnośnie radzenia sobie z nerwicą
tylko co z tego?
Wewnętrznie jestem nawet w stanie się wyciszyć,już nie mam takich głębokich myśli jak dawniej
ponieważ wiem co mi jest,wiem że nie umieram itd itp ale co z tego?
Ta świadomość w niczym mi nie pomaga,ta wiedza którą zdobyłem w trakcie kilku lat męczenia się z nerwicą.
Umysł swoje a ciało swoje...
Mnie psychoterapia nie pomaga bo dowiaduję się na niej tego co już wiem,teorie i regułki,mechanizmy
Jedyne co ma na mnie wpływ to chemia.
W sobotę upiłem się,jestem abstynentem więc dużo pić nie musiałem,alkohol był mocny więc tym bardziej wystarczyło troszkę.
Tylko że po alkoholu iść na zajęcia to kiepski pomysł,dałem sobie spokój
Dziś poszedłem baz niczego,ciekawy byłem czy dam radę,chciałem się sprawdzić,zobaczyć czy ta wiedza którą mam
będzie przydatna w praktyce.Byłem ciekaw czy zrobiłem jakieś postępy.
Oczywiście że jakieś postępy są,w końcu byłem w mieście,w szkole,wśród ludzi
i nie zemdlałem,nie miałem ataku tak silnego jak dawniej,w ogóle sam fakt że wsiadłem w samochód i wytrzymałem w nim 10 minut.