Witam mam 24 lata. Mam nerwice co troche miewam lepsze jak i gorsze sezony. Przyjumje propranolol i setaloft.
Od dnia przed maturą ustną (2 miesiace temu) czuje na prawej stronie twarzy ucisk, od oka promieniujace na policzek i do gornej prawej wargi ust i wzdłuż oka w kierunku prawego 'nad' ucha. Mam wade w tym oku okulary przyniosły mi ulgę, które miesiac temu dostalem, bo miewałem bardzo czesto bez nich bóle oczu. Prawe oko jest cięższe i mam wrazenie że jest położone troche nizej niż zdrowe lub opadłe razem z brwią. Normalnie ruszam tymi prawymi mięśniami ale tak jakby wymagały wiecej wysiłku i caly czas dawaly o sobie znać. Nie mam bólów głowy, mrowień czy drętwień. Przeszukałem sporo internet i moze to byc po prostu zmeczenie oka, cos z nerwem twarzoczaszkowym albo innym, moze z kregoslupem czy mięśniami ale nie jestem lekarzem i nie wiem. Może to nie ucisk tylko zwiekszona wrażliwośc? Poza tym mam czuje rowniej lekki ucisk w prawej nodze chyba w udzie no i ból w stopie choc moglobyc to spowodowane grą w piłke bez rozgrzeaki i dlugiej przerwie. To akurat z 2.5 miesiaca. Miałem badane serce echo 2 lata tego i holter niedawno wszystko i wyszlo dobrze cisnienie mam normalne moze troche nizsze, na wysoki puls biore propranolol i na nerwy. I mam wrazenie ze rowniez czuc wraziwiej albo ucisk tak gdzies prawe ramie na bicku i na karku z prawej strony. Proszę o poradę nie wiem co mi jest. Zaznaczyłem na obrazkach.
Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Ucisk prawej strony twarzy, promieniujący od oka.
-
- Dyżurny na forum Odważny VIP