Mam 22 lata, jestem studentką. Moja przygoda z zaburzeniem zaczęła się jakoś 2,5 roku temu z przerwą 1,5 roczną. Miałam wtedy 19 lat byłam na studiach pielęgniarskich, jednakże stwierdziłam, że to nie jest kierunek dla mnie. Miałam wtedy spięcia z rodzicami właśnie z tego powodu, oni nie chcieli żebym rezygnowała. Jakoś w tym czasie, nie pamiętam dokładnie kiedy, ale było to podczas zakupów z moją przyjaciółką, pomyślałam o tym, żeby ją pocałować. Wywołało to we mnie uczucie przerażenia i paniki, bo nigdy o niej w taki sposób nie myślałam. Chciałam jedynie jak najszybciej skończyć to spotkanie i wrócić do domu. Oczywiście po powrocie zaczęła się cała analiza, że skoro coś takiego przyszło mi do głowy to jestem osobą homoseksualną. Dodam, że nigdy wcześniej nie miałam chłopaka, ale zawsze marzyłam że kiedyś spotkam tego wyjątkowego. W tym czasie przeżywałam bardzo ciężkie chwile, niewiele spałam wtedy, jadłam, izolowałam się od ludzi, a zwłaszcza od kobiet, bo nie chciałam tych myśli. Straciłam kontakt praktycznie z moimi koleżankami, nawet z najlepszą przyjaciółką. Nawet dochodziło do takich momentów, że bałam się patrzeć na swoją mamę, bałam się jakie myśli moja głowa wtedy przywoła. Nie pamiętam ile trwał ten stan, ale po jakimś czasie zaczęłam chodzić do mojej kuzynki, ma małe dzieci i zabawa z nimi bardzo mi pomagała. Od zawsze lubiłam się z nimi bawić, opiekować, a kontakt z nimi pozwalał mi zapominać o tym wszystkim. Jednak moja kuzynka ma raczej radykalne poglądy i patrzy na homoseksualizm jak na chorobę, kiedyś tak przy mnie właśnie zaczęła o tym mówić i ja zaczęłam sobie tłumaczyć, że jak tak to hej, uleczę się z tych myśli. Dodam, że wcześniej miałam w sumie obojętny do tego stosunek, są takie osoby i tyle, nie analizowałam tego, to mnie w żadne sposób nie dotyczyło. Na kursie, na który chodziłam spotkałam Kasię, przez którą właśnie spotkałam mojego chłopaka, największe szczęście mojego życia. Zaczęliśmy ze sobą pisać, spotykać się i było wspaniale. Zapomn