Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Absurdalny lęk. Czy ktos sie spotkal z takim dziwactwem?

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
Rafaellito
Zarejestrowany Użytkownik

11 lipca 2018, o 22:04

Witan wszystkich nerwicowcow i blagam o pomoc. Mam 36 lat, jestem kierowca zp rawie 20-letnim doswiadczeniem. Chcialbym podjac leczenie pewnego specyficznego rodzaju lęku z ktorym zmagam sie bezskutecznie od kilku lat. Od ponad miesiaca lecze sie metoda psychoterapii poznawczo-behawioralnej prowadzonej przez psychoterapeute lecz niestety bez rezultatow. Specjalista ten stwierdzil ze lek ten ma podloze w fobii spolecznej. Ten lęk zaczal sie kilka lat temu. Jade samochodem, wszystko jest w porzadku dopoki nie pojawi sie przede mna rowerzysta. Wtedy to pojawia sie paniczny lęk ze bede musial jechac przez dluzsza chwile za nim bo bede bal sie go wyprzedzic, a co spotka sie z agresja, trabieniem, zirytowaniem ze strony kierowcy jadacego za mna. Zamiast skoncentrowac sie na tym by znalezc odpowiedni moment na wyprzedzenie go, to automatycznie skupiam sie na leku, na kierowcy jadacy za nim. Ubzduralem sobie ze nie potrafie znalezc wlasciwego momentu na wyprzedzenie roweru, ze kazde jechanie za rowerem jest czyms niewlasciwym co moze spowodowac zdenerwowanie kierowcy za mna lub pasazera jadacego obok mnie.