Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Nerwica - nasze historie

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
Aneta
Odburzony i pomocny użytkownik

8 marca 2014, o 19:02

Ludzie takie rzeczy czytaja czesciej niz sie sadzi bo szukaja w tym wszystkim swoich podobienstw :) Tak wiec warto sie oczyscic
keluna
Zarejestrowany Użytkownik

10 marca 2014, o 14:32

Witam! Jestem nowicjuszką. Postanowiłam tutaj napisać bo nie daję sobie rady.
Pojęcia takie jak depersonalizacja, derealizacja, są mi całkiem obce, nie miałam pojęcia że to co mi dolega może się tak nazywać.