Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Moja historia nerwicy lękowej...

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
davidz
Zarejestrowany Użytkownik

16 sierpnia 2018, o 12:19

Witam wszystkich w piękny sierpniowy dzień... Mam 30 lat, jestem żonaty i mam śliczną 14 miesięczną córeczkę. Pracuję jako kierownik dużej hurtowni. Chcę podzielić się z Wami historią mojego zaburzenia, bo chyba łatwiej przychodzi mi pisanie niż opowiadanie tej historii komuś na żywo...