Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Masz wątpliwości dotyczace objawów? Omawiamy je, opisujemy
-
- Administrator
Direct masz zaburzenia lekowe, takie objawy to nic dziwnego, szczególnie, ze ty masz tendencję do maksymalnego analizowania tych objawów i tego jak się czujesz. Dajesz się lekom i objawom prowadzić za nos a dokładnie myślą lękowym i natrętnym.
W sumie aby wyjśc z zaburzenia lekowego trzeba wdrażac w życie wszystko to co może pomóc, ty jakby na poczatku już robisz falstart bo ciągle zbytnio przeżywasz objawy i dajesz się robić w hujca natrętnym i lekowym myślą.
Bareten nie jestem lekarzem ale uwazam, że dwa antydepresanty naraz to lekka przeginka i chyba twój psychiatra wychodzi z założenia, ze masz silną depresję bo zwykle wtedy dają dwa antydepresanty.
Dokładanie drugiego antydepresantu jest bez mała tym samym co zwiększanie dawki, czyli mogą się pojawić uboty stary, bo jest to związane z poczatkowych rozchwianiem np serotoniny, po czasie się to normuje zazwyczaj. Myślę, że twoje samopoczucie może być wynikiem dołożenia leku.
W sumie aby wyjśc z zaburzenia lekowego trzeba wdrażac w życie wszystko to co może pomóc, ty jakby na poczatku już robisz falstart bo ciągle zbytnio przeżywasz objawy i dajesz się robić w hujca natrętnym i lekowym myślą.
Bareten nie jestem lekarzem ale uwazam, że dwa antydepresanty naraz to lekka przeginka i chyba twój psychiatra wychodzi z założenia, ze masz silną depresję bo zwykle wtedy dają dwa antydepresanty.