Abilify.. Boję się :(

Tutaj opisujemy naszą drogę do zdrowia. Dzielimy się naszą zakończoną - happy endem - historią z derealizacją, depersonalizacją, dając innym nadzieję i pokazując, że to jest możliwe!
Wpisujemy także tutaj naszą drogę jaką się leczymy, co robimy aby tego się pozbyć.
Jednakże objawy, wątpliwości co do objawów, historie wpisujemy piętro wyżej.
Regulamin forum
Uwaga! Prośba dotycząca tworzenia wątków.
Wszyscy użytkownicy, którzy zamieszczają w tym dziale wątek dotyczący swojego wyzdrowienia, proszeni są w wypadku gdy nowy temat dotyczy dojścia do pełni zdrowia, aby do tytułu tematu dopisywali: Wyleczony/ona
Pozwoli to na rozróżnienie tematów osób, które w pełni wyzdrowiały od tych, którzy czują się lepiej oraz tych którzy opisują swoją obecną walkę.
Przykładowo Ania chce podzielić się swoim pełnym wyzdrowieniem, tworzy nowy temat o tytule:
"Ania dzieli się szczęściem" i dopisuje do tego Wyleczona - "Ania dzieli się szczęściem.Wyleczona". Osoby, które chcą opisać swoje lepsze samopoczucie, bądź postępy w leczeniu nie dodają tej końcówki.
ODPOWIEDZ
p.karnia1
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 877
Rejestracja: 13 listopada 2016, o 11:28

5 maja 2018, o 16:47

Hej.. Mam do spróbowania na swoją derealizacje abify ale bardzo się boję tego leku.. Chcę zacząć od 3.75 albo jeszcze mniej.. Duże będą skutki uboczne? Boję się jakiś mimowolnych ruchów, slinienia, że będę wyglądał jak jakiś wariat :(
Per aspara ad astra
mickey27
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 21 kwietnia 2015, o 21:59

6 maja 2018, o 12:43

Nie bój się, przy 5 mg nie będziesz miał skutków ubocznych :) Ten lek daje poczucie głównie lekkiego zatrzymania myślenia ale też nie zawsze. 5 mg to nie 15 :)
Mario29l
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:29

13 maja 2018, o 14:36

Brałem abilifu nawet 15 mg i nie miałem ubotów jakiś specjalnych, na początku senność. Więc jeśli się nadal boisz to myślę że nie masz czego :)
Awatar użytkownika
bbea
Forumowy szyderca
Posty: 364
Rejestracja: 11 lutego 2018, o 11:25

22 maja 2018, o 14:40

Jak tam? Jest jakaś zmiana po abilify?
p.karnia1
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 877
Rejestracja: 13 listopada 2016, o 11:28

22 maja 2018, o 16:43

Kurde dzisiaj były chwilę uczucia jak by mi oczy trzezwialy, dosłownie parę chwil ale jest progres! Drogi dzień dawka 7.5 ubocznych zero
Per aspara ad astra
Awatar użytkownika
bbea
Forumowy szyderca
Posty: 364
Rejestracja: 11 lutego 2018, o 11:25

22 maja 2018, o 16:55

Mam nadzieje ze to dobry znak:) trzymam kciuki i mam nadzieje ze się pochwalisz jeśli z tego wyjdziesz.
p.karnia1
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 877
Rejestracja: 13 listopada 2016, o 11:28

22 maja 2018, o 17:22

;col Sto pro <okey>
Per aspara ad astra
ODPOWIEDZ