Polecane linki: PerfumyPerfumy AlternatywnePraca dodatkowaPsychiatra WarszawaPsycholog Łódź

-

Z uwagi na aktualizację Czata mogą dziś występować dłuższe przerwy w jego działaniu.

Daro

Znajdziecie tutaj wszystkie kwestie techniczne związane z organizowaniem spotkań on-line itp.
Są one przeprowadzane za pomocą Teamspeaka, więc znajdziecie o nim potrzebne informacje.
Możecie w tym dziale zadawać pytania jeśli macie problemy z jego obsługą.
Avatar użytkownika
 
Posty: 1183
Dołączył(a): 16 września 2015, o 23:28
Lokalizacja: Anglia

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez schanis22 » 22 listopada 2015, o 20:28

oj czary mary hokus pokus i juz mam :pp

-- 22 listopada 2015, o 21:28 --
schanis22 napisał(a):oj czary mary hokus pokus i juz mam :pp

Ja już się nigdzie nie podłącze , God mówi że ja się do Brukseli podłączyłam 'niemoge
W zdrowym ciele zdrowy duch , zdrowa głowa zdrowy brzuch.
Nerwica jest małą ściemniarą francą , wróblicą cwaniarą . Plącze nam nogi i mówi idż ! Wkręceni w zgubną nić .
Świata nie naprawisz - napraw siebie .

Avatar użytkownika
 
Posty: Nie sposób zliczyć
Dołączył(a): sobota, 26 października 2013, 00:14

Polecani specjaliści:

Witam serdecznie.
Nazywam się Iga Borkowska. Jestem psychologiem, dyplomowanym psychoterapeutą.
Moja strona internetowa - www.maturitas.pl ||||| Mój wpis na forum - zobacz czym się zajmuję

Zapraszam wszystkich, którzy czują potrzebę wyjaśnienia i zrozumienia zaburzeń, z którymi się zmagają.
Kliknij w baner poniżej i zapoznaj się z moją działalnością oraz ofertą.
Avatar użytkownika
 
Posty: 2231
Dołączył(a): 28 listopada 2012, o 01:01

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez Ciasteczko » 22 listopada 2015, o 20:36

Dobrze, że nie do Pentagonu albo do serwerów NASA... :DD Nie łam się prędzej czy później jak będzie pogadanka za tydzień , to jakoś na nią trafisz :)
Masz dość zaburzenia? - Kliknij.

-- poczytaj ważne artykuły: o nerwicy i depresji oraz o derealizacji i depersonaliacji
-- posłuchaj nagrań omawiających szeroko temat nerwicy

Avatar użytkownika
 
Posty: 1183
Dołączył(a): 16 września 2015, o 23:28
Lokalizacja: Anglia

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez schanis22 » 22 listopada 2015, o 20:37

Ciasteczko napisał(a):Dobrze, że nie do Pentagonu albo do serwerów NASA... :DD Nie łam się prędzej czy później jak będzie pogadanka za tydzień , to jakoś na nią trafisz :)

'niemoge :pp o matko :pp ale wesoło jest chociaż
W zdrowym ciele zdrowy duch , zdrowa głowa zdrowy brzuch.
Nerwica jest małą ściemniarą francą , wróblicą cwaniarą . Plącze nam nogi i mówi idż ! Wkręceni w zgubną nić .
Świata nie naprawisz - napraw siebie .

Avatar użytkownika
 
Posty: 114
Dołączył(a): 15 maja 2015, o 13:44

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez anita » 22 listopada 2015, o 22:18

A nie ma takiej mozliwosci zeby pogadanki robil divovic? :D w sensie czemu vica na tych pogadankach nie ma? Czy to tylko pomysl Diva i dlatego tak jest czy jakies inne powody?
Jakos mi sie wydaje ze te divovici maja szerszy oddzwiek bo sie panowie uzupelniaja i nie rozumiem czemu w pogadankach tak nie ma? :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 1864
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 01:54
Lokalizacja: Skegness

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez Divin » 23 listopada 2015, o 12:58

Pogadanki są moją inicjatywą, Victor wiele razy się wypowiadał że chętnie by dołączył ale nie ma czasu. Tak więc prowadzę je solo. :)
'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą'
'Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach.'
'Puk puk, strach puka do drzwi, otwiera mu odwaga a tam nikogo nie ma.'
Jest dobrze, dobrze. Jest źle, też dobrze
'Odwaga to nie brak strachu, to działanie pomimo strachu'
Ty nie jesteś zaburzeniem, a zaburzenie nie jest Tobą
Odburzony

Avatar użytkownika
 
Posty: 688
Dołączył(a): 23 maja 2014, o 09:11

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez dankan » 23 listopada 2015, o 13:57

UUU widze ze Div urosles w sile na forum to zaczynasz wlasne kopyto xd

Avatar użytkownika
 
Posty: 1864
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 01:54
Lokalizacja: Skegness

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez Divin » 23 listopada 2015, o 14:09

Haha, Dankan a to jakieś nowości z tymi pogadankami czy coś? :D

Przecież już je prowadzę od ładnych kilku miesięcy. U mnie, drzwi dla Vica zawsze stoją otworem, przecież jesteśmy prawie jak bracia. :)
'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą'
'Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach.'
'Puk puk, strach puka do drzwi, otwiera mu odwaga a tam nikogo nie ma.'
Jest dobrze, dobrze. Jest źle, też dobrze
'Odwaga to nie brak strachu, to działanie pomimo strachu'
Ty nie jesteś zaburzeniem, a zaburzenie nie jest Tobą
Odburzony

 
Posty: 736
Dołączył(a): 1 sierpnia 2014, o 12:45

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez betii » 23 listopada 2015, o 15:39

kurcze pobierał ktos to na androida w tel. Ja próbowałam pobrać i mi się wyświetliło" Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana. Aby korzystać z google play użyj aplikacji google. tylko nie wiem co tam pobrać bo mi wchodzą gry.????
Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swój los!
Kiedy już nauczysz się kierować uczucia i myśli na właściwe tory, spokój ducha i fizyczne zdrowie na pewno przyjdą same.
"Pamiętaj, że mamy do czynienia jedynie z myślami, a myśli mogą zostać zmienione. Gdy zmieniamy nasze myślenie, zmieniamy naszą rzeczywistość". Louise L. Hay

 
Posty: 16
Dołączył(a): 23 listopada 2015, o 14:20

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez ewra26 » 25 listopada 2015, o 16:47

Kiedy będzie następna taka pogadanka.Poprosze męża ,żeby mi to zainstalował .Pomimo tego że jest opis jestem w tym ciemna.

 
Posty: 736
Dołączył(a): 1 sierpnia 2014, o 12:45

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez betii » 29 listopada 2015, o 15:03

Niby to utworzyłam ale czy w niedzielę zadziała to zobaczymy.

-- 29 listopada 2015, o 16:03 --
chciałam teraz się połączyć z serwerem ale wyskakuje Trying to connect to server on.... Teraz jest nieaktywny bo będzie dopiero podczas pogadanki bo ja się kompletnie nie znam.
Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swój los!
Kiedy już nauczysz się kierować uczucia i myśli na właściwe tory, spokój ducha i fizyczne zdrowie na pewno przyjdą same.
"Pamiętaj, że mamy do czynienia jedynie z myślami, a myśli mogą zostać zmienione. Gdy zmieniamy nasze myślenie, zmieniamy naszą rzeczywistość". Louise L. Hay

Avatar użytkownika
 
Posty: 794
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, o 11:28
Lokalizacja: Dolnośląsk

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez martusia1979 » 1 grudnia 2015, o 16:26

nie znam sie na tym wiec zapytam w prost jezeli nie miala problemow ze skypem jezeli chodzi o loncze to musze to montowac ? dzieki za odpowiedz....
strach-przed-smiercia-szalenstwem-i-utrata-kontroli-t427.html

 
Posty: 1816
Dołączył(a): 10 kwietnia 2010, o 21:49

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez Wojciech » 1 grudnia 2015, o 16:32

martusia1979 napisał(a):nie znam sie na tym wiec zapytam w prost jezeli nie miala problemow ze skypem jezeli chodzi o loncze to musze to montowac ? dzieki za odpowiedz....


to znaczy? jesli pytasz czy przez skype mozesz sie laczyc to niestety nie. Bo teraz chyba jak zrozumialem Divin korzysta z TS'a a to jest oddzielne oprogramowanie.
Nerwicowiec - Ten typ tak ma.
http://www.imtech.com.pl

Avatar użytkownika
 
Posty: 794
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, o 11:28
Lokalizacja: Dolnośląsk

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez martusia1979 » 1 grudnia 2015, o 17:18

...no właśnie o to mi chodziło więc będę musiała to zainstalować ''o matko więc jestem w czarnej d...e '' ;-)

..nie wiem czy do niedzieli mi czasu starczy ,żeby to ogarnąć he he :hehe:
strach-przed-smiercia-szalenstwem-i-utrata-kontroli-t427.html

 
Posty: 736
Dołączył(a): 1 sierpnia 2014, o 12:45

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez betii » 2 grudnia 2015, o 11:47

Jakby mi ktoś mógł pomóc to będę wdzięczna. Ściągnęłam sobie aplikacje na androida. Team speak 3 i teraz dalej mam problem.
Wybrałam dodaj do zakładek i tam były pola do wypełnienia:

1.Etykieta: wpisałam zaburzeni
2.Adres: wpisałam 52.28.43.212:52:10
3. Hasło serwera: wpisałam zaburzeni
4. Pseudonim: wpisałam Betii
5. Kanał: wpisałam zaburzeni
6. Kanał: wpisałam zaburzeni
Hasło kanału: wpisałam zaburzeni
Tożsamość: tam była wybrana opcja " wybrano Android Default

i pod spodem było zapisz, oczywiście to zrobiłam. Niby sie utworzył kanał zaburzeni ale nie chce sie połączyć. Nie wiem czy dobrze to wszystko powisywałam. Proszę o weryfikaję i wskazówki. Może ktoś to ma na androidzie.Będę wdzięczna. :)
Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swój los!
Kiedy już nauczysz się kierować uczucia i myśli na właściwe tory, spokój ducha i fizyczne zdrowie na pewno przyjdą same.
"Pamiętaj, że mamy do czynienia jedynie z myślami, a myśli mogą zostać zmienione. Gdy zmieniamy nasze myślenie, zmieniamy naszą rzeczywistość". Louise L. Hay

Avatar użytkownika
 
Posty: 794
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, o 11:28
Lokalizacja: Dolnośląsk

TECHNICZNA KWESTIA POGADANEK - zapoznaj się koniecznie.

Post przez martusia1979 » 2 grudnia 2015, o 15:35

z tego co wiem nie połączysz się bo to Div dopiero przy dodaniu nas doda i wtedy bedzie ok ja tez tak mam ale ponoć wszystko jest ok.
strach-przed-smiercia-szalenstwem-i-utrata-kontroli-t427.html

Następna strona

Powrót do Sprawy techniczne, organizacja spotkań.