Pewnie mój temat nie będzie zbyt oryginalny. Przytoczę w tym miejscu choćby linka mnie-partner-przeszkadza-t3729.html, w którym to mógłbym po części doszukać się analogii (ale nie mamy dzieci i nie można też powiedzieć że jedno z nas jest z toksycznej rodziny). To mógłby być tak jakby, wydaje mi się, opis mojej dziewczyny.
Jestem w związku z cudowną dziewczyną. Moim zdaniem naprawdę spotkało mnie wielkie szczęście, że stanęliśmy sobie na drodze. Nie wyobrażam sobie życia bez niej (chociaż niektórzy mogliby powiedzieć że teraz wypisuję banały

Do tej pory było generalnie dobrze, jednak ostatnio jak jechaliśmy skmką z Ursusa do Śródmieścia (ja studiuję w Warszawie, ona jest spod Warszawy, z małej miejscowości, akurat mnie odwiedzała) dostała ataku paniki, tak że musieliśmy wyjść z pociągu. Generalnie nie zbagatelizowała tego, jako że jest bardzo rozsądna i umówiła się na wizytę u lekarza, potem ze swoją panią psycholog, do której chodziła na terapię. Być może jest to nerwica (p. psycholog twierdzi że nie).
Ten incydent bardzo mnie zaniepokoił, jako, iż ja sam nigdy nie miałem absolutnie żadnych problemów takiej natury. Zacząłem się martwić i co jakiś czas pytać jak się czuje, czy u niej wszystko ok. Od tamtego czasu jeszcze mnie odwiedzała, a ja jeździłem do niej, bywały między nami spięcia. Staram się też w miarę często do niej dzwonić, z uwagi na to że odczuwam taką potrzebę (ale nie zadręczam jej ciągle takimi pytaniami, nie dzwonię też co 5 minut, nie należę do tego rodzaju zazdrosnych świrów).