Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Masz wątpliwości dotyczace objawów? Omawiamy je, opisujemy

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
zaburzony25
Zarejestrowany Użytkownik

11 maja 2018, o 06:03

Celine Marie pisze:
10 maja 2018, o 22:37
zaburzony25 pisze:
10 maja 2018, o 21:55

Nie jestem lekarzem ale czy np jeżeli podczas badania byłaś zdenerwowana, co przeklada sie przeważnie na zwiększenie ciśnienia i czy np to nie mogło być przyczyna tego szybszego przepływu w tętnicy?
Byłam trochę ale to nie to, bym wtedy miała nieprawidłowy przepływ w obu tętnicach, a miałam tylko w prawej tam gdzie objawy głowy czy oka,wszystko zawsze z prawej,coś jest na rzeczy na pewno.
Idz na ta wizytę to moze dowiesz sie cos konkretnego i daj znać :)
Awatar użytkownika
Halka
Odważny i aktywny forumowicz

11 maja 2018, o 06:26

Jagodzia_13 pisze:
10 maja 2018, o 20:43