Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
-
user009
- Zarejestrowany Użytkownik
23 lipca 2017, o 19:06
AnxietyDisorder0 pisze: ↑23 lipca 2017, o 18:55
Wybaczcie, że ciągle piszę o objawach, ale mam jeszcze jedno pytanie. Nie jest to coś, czym się zamartwiam, ale po prostu jestem ciekawa. Bardzo często jak się stresuję np. jestem u lekarza itp. to mam wypieki na twarzy i szyi (takie czerwone plamki). Czy to zawsze oznacza, że wzrasta ciśnienie, czy nie ma to ze sobą dużego związku?
tak, co nie znaczy, że jest za wysokie i coś się stanie, na pewno pobudza Ci się układ wegetatywny, no dobra a co to ma za znaczenie

?
ja mogłem mieć 150/ na ileś tam cały czas i nie miałem czerwonej twarzy nigdy, bo to kwestia też urody

Co więcej przy 140 czułem się zawsze najlepiej, nie 120 czy mniej, więc to indywidualne.
-
betii
23 lipca 2017, o 19:24
Jak to jest ze jednego dnia czuje sie swietnie np.wczoraj tak mialam.Ide spac w swietnym samopoczuciu a nastepnego dnia wstaje i jest zle.Slabo sie czuje itd.Dzis wlasnie taka wstalam.Tez tak macie.Co do choinki dzieje sie podczas snu ,ze rano jest jakby inny dzien?Wczoraj sie kladlam z pozytywnym nastawieniem i swietnym samopczuciem fiycnym a dzis po wstaniu jakby 180 stopni i jest zle.nie rozumiem tego.Wolalabym sie chyba wcale nue klasc to by to swietne samopoczucievtrwalo

Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swój los!