Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?
Masz wątpliwości dotyczace objawów? Omawiamy je, opisujemy
-
- Zarejestrowany Użytkownik
Za bardzo wmawiasz sobie jakąś chorobę. Nie znam się na medycynie ale żadna z chorób niema tylu objawów. Miałem identyczne objawy i w trakcie odburzania zaczęły mijać, choć czasem jeszcze się pojawiają;-). Im więcej o nich myślałem tym bardziej były dokuczliwe. Badania masz ok i nastaw się do tego pozytywnie. To tylko nerwica a ona niema wpływu na zdrowie fizyczne:-)
- Gocha079
Mamy tak, mamy
Jak tak miałam. Bardzo długo. Wrażenie bujania, bycia pijanym, braku poczucia równowagi, ucisk w czole..... Straszna chu.... a. Kochani, to objaw...... nerwicy. Napięcia. Ciągłego. Jak się to nakręci, to lecą wyprężone mięśnie, myśli o chorobach, zawałach, udarach i jeszcze gorsze
I więcej objawów. Ja sobie kiedyś w tym stanie na środku Tesco wyjęłam z torebki nerwosol i łyżeczkę - i wypiłam. Na srodku sklepu!!!! Teraz się z tego śmieję, ale wtedy nie było wesoło.

Odwaga to robienie tego, czego boisz się zrobić. Nie można mówić o odwadze, w przypadku, gdy nie jesteś przestraszony.
-
O Gocha miło Cię widzieć.Dawno Cię na forum niewidzialna co znaczy ze u Ciebie wszystko ok.Ja tu ciągle jeszcze bywam.
Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swój los!
Kiedy już nauczysz się kierować uczucia i myśli na właściwe tory, spokój ducha i fizyczne zdrowie na pewno przyjdą same.
"Pamiętaj, że mamy do czynienia jedynie z myślami, a myśli mogą zostać zmienione. Gdy zmieniamy nasze myślenie, zmieniamy naszą rzeczywistość". Louise L. Hay