Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Masz wątpliwości dotyczace objawów? Omawiamy je, opisujemy

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
agnefka28
Zarejestrowany Użytkownik

3 czerwca 2018, o 22:01

Czy w stanie lękowym próbować zdawać prawko?Sytuacja wygląda w ten sposób, że chciałabym nauczyć się jeździć, tylko no właśnie...Po pierwsze, nie mam pojęcia najmniejszego o jeździe, jestem totalnym laikiem. Po drugie, okropny lęk przed jazdą, nawet jako pasażer-lęk przed wypadkami itp. Generalnie, czy w takim stanie i z takimi obawami, brać się za coś takiego? Teoretycznie wiem, że należałoby pokonywać lęki, tyle, że nie chcę ryzykować swojego lub czyjegoś życia, bo cena jest zbyt wysoka. Myślalam po prostu, że może warto byłoby spróbować za jakiś czas podjąć się tego.
Wartyw

3 czerwca 2018, o 22:31

Absolutnie nie powinnaś. To zbyt wielkie wyzwanie. Tak samo jak od osoby zdrowej nie wymaga się żeby np. nagle nauczyła się swobodnie wypowiadać w programie tv przed kamerami. To są zbyt wysokie przeskoki...
Awatar użytkownika
Green_Tea

3 czerwca 2018, o 22:35

agnefka28 pisze: