Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Słabszy dzień? Kryzys? Ogólne pytanie? Wyżal się swobodnie.

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ChuckiexO
Odburzony i pomocny użytkownik

20 sierpnia 2018, o 22:21

Nagisa pisze:
20 sierpnia 2018, o 22:13
Dzień dobry, cześć i czołem :). Mam kilka pytań dotyczących terapii. Jestem nieco zielona w tych sprawach. Napiszcie mi proszę ile czekaliście na terapię z NFZ , czy była to terapia indywidualna, czy grupowa, która jest lepsza. Czy Wam w ogóle pomogła i warto? Będę wdzięczna za info. Pozdr :)
Byłem indywidualnie, w moim przypadku była to strata pieniędzy i czasu. Może źle trafiłem nie mam pojęcia, ale u mnie strasznie był wałkowany temat przeszłości. Zrezygnowałem i zacząłem oglądać materiały na Yt (głównie chłopaków), sporo o tym czytałem i uważam, że zrobiłem o wiele większy krok niż na terapii, objawy stały się znikome, potrafię normalnie funkcjonować i cieszyć się życiem. Nie zniechęcam, bo warto przekonać się na Sobie czy to działa.
Nagisa
Odważny i aktywny forumowicz

21 sierpnia 2018, o 09:56

ChuckiexO pisze:
20 sierpnia 2018, o 22:21
Nagisa pisze:
Dzień dobry, cześć i czołem :). Mam kilka pytań dotyczących terapii. Jestem nieco zielona w tych sprawach. Napiszcie mi proszę ile czekaliście na terapię z NFZ , czy była to terapia indywidualna, czy grupowa, która jest lepsza. Czy Wam w ogóle pomogła i warto? Będę wdzięczna za info. Pozdr :)