Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Witam Wszystkich

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kerims
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 19 grudnia 2015, o 21:19

23 lutego 2016, o 21:52

Tak jak czytam wiekszosc uzytkownikow pierwsze sie rejstruje a pozniej po jakims czasie sie przedstawia.Widza ze forum jest sensowne i warto tutaj spedzac czas.Ja tutaj jestem nowicjuszem ale z nerwica mam doczynienia juz 15 lat i jak co nic mi jeszcze nie zrobila.Wiadomo byly lepsze i gorsze chwile.W tym czasie zaliczylem dwoch psychiatrow i dwoch psychologow.Leki prawde mowiac na mnie nie zadzialaly jedynie leki na sen przyniosly efekt.A u psychologa to omawianie dziecinstwa.Dla mnie to troche za malo bo mam doczynienia gdzies tutaj czytalem(z lękiem wolno plynacym)kapletnie nie wiem jak sobie z tym radzic.Mam tez mysli natretne(powieś sie).oczywiscie nie chce tego zrobic tez mnie to czasem przeraza nastepnie mam odruch ze lapie kogos za szyje pozniej boje sie noża ze moge sobie albo komus cos nim zrobic nastepnie okropnie dokucza mi hałas w domu oraz ciche pod nosem gadanie i od kilku dni okropne zmeczenie mnie odpadło nie wiem czy tez to efekt nerwicy?Dopisze ze takie zmeczenia pojawiaja sie u mnie co jakis czas pozniej to mija lecz strasznie sie na tym skupiam.To sa objawy które najbardziej mi dokuczaja.Dawniej byly inne.Bardzo prosze Was o jakies rady bo tutaj widze teraz źródło