Polecane linki: PerfumyPerfumy AlternatywnePraca dodatkowaCentrum Pomocy PsychologicznejPsychologDobry psychiatra

Forum dotyczące derealizacji i depersonalizacji.
Dzielimy się tutaj naszymi historiami, objawami, wątpliwościami oraz wszystkim co nas dręczy mając derealizację.
Dopisz się do istniejącego tematu lub po prostu jeśli chcesz stwórz nowy własny wątek.
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 września 2011, o 18:05

Pomocy

Post przez malina18 » 3 września 2011, o 20:12

Witam.od 5 lat lecze sie u psychiatry, na poczatku mialam napady lekowe depresje, Potem przeszlo to w chorobe afektywna czyli dwubiegunowke. Wszystkie objawy znam raczej na pamiec.Ostatnio kreci mi sie w glowie, dusi mnie do nieytrzymania w gardle mam ochote zwymiotowac,mam biegunke ponadto wydaje mi sie ze wszytsko mi sie rusza.chodzi ze mna, sufit faluje najgorzej jak zamykam oczy wydaje mi sie ze widze jakies obrazy( podobne jest to do marzen sennych), choc jeszcze nie zasypiam, boje sie zasnac :roll: w ciagu dnia tez mi sie wydaje ze cos widze jak sie przebudzeniu ,i migawki mam przed oczami, miga mi przed oczami.

Avatar użytkownika
 
Posty: Nie sposób zliczyć
Dołączył(a): sobota, 26 października 2013, 00:14

Polecani specjaliści:

Witam serdecznie.
Nazywam się Iga Borkowska. Jestem psychologiem, dyplomowanym psychoterapeutą.
Moja strona internetowa - www.maturitas.pl ||||| Mój wpis na forum - zobacz czym się zajmuję

Zapraszam wszystkich, którzy czują potrzebę wyjaśnienia i zrozumienia zaburzeń, z którymi się zmagają.
Kliknij w baner poniżej i zapoznaj się z moją działalnością oraz ofertą.
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 sierpnia 2011, o 21:49

Odp: Pomocy

Post przez Krzysztof » 3 września 2011, o 21:22

Malina z tego co piszesz Twoje objawy sa bardzo powazne i chyba samo forum Ci nie pomoze. Leszczysz sie nadal u psychiatry? Przyjmujesz jakies leki? Probowalas z innymi lekarzami? Moze Twoj obecny stan jest przejsciowy i spowodowany tylko zmiana leku? Nie jestem specialista ale to co opisujesz nie wydaje mi sie zeby wystepowalo w przypadku choroby dwubiegunowej. Polecam jak najszybciej skonsultowanie sie z lekarzem.

 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 września 2011, o 18:05

Odp: Pomocy

Post przez malina18 » 3 września 2011, o 22:01

3 tyg nie biore leku, dopiero dzisiaj zaczelam brac,a mialam konsultacje z psychiatra kazal sie obsesrowac, neurolog tez nic nie wykryl z badania ale trzeba pewnie zrobic EEG.


Powrót do Depersonalizacja, derealizacja