Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Regulamin Użytkownika

Regulamin Użytkownika Forum zaburzeni.pl ; www.zaburzeni.pl



Podstawę do rejestracji konta oraz korzystania z Serwisu zaburzeni.pl ; www.zaburzeni.pl określa niniejszy regulamin.
Regulamin Użytkownika podzielony jest na 2 części:
Część I – Cel i sens istnienia forum
Część II – Regulamin porządkowy i wyjaśniający.



CZĘŚĆ I - "MISJA" FORUM, CEL I SENS ISTNIENIA SERWISU INTERNETOWEGO zaburzeni.pl ; www.zaburzeni.pl

1. Dla kogo przeznaczone jest forum?

Forum jest miejscem przeznaczonym głównie dla osób z wszelkimi zaburzeniami lękowymi.
Dla osób z depresją, derealizacją, depersonalizacją oraz zaburzeniem osobowości.
A także dla tych, którzy szukają po prostu wsparcia w trudnych chwilach.
Przeznaczone jest również dla osób, które rozwój własny oraz zwiększanie swojej inteligencji emocjonalnej uważają za ważną cześć życia i chcą o tym porozmawiać.

2. Schizofrenia/choroby psychiczne.

Czasem jest tak, że na forum pojawiają się osoby z chorobą psychiczną jak np. Schizofrenia.
Nie jest to absolutnie zabronione. Każdy może w tym miejscu szukać pomocy i wsparcia.
Jednakże osoba taka może zostać poproszona aby nie opisywała na forum i czacie swoich przeżyć podczas swojej choroby, jak choćby omamów czy urojeń.
Może również zostać poproszona aby nie prowadziła rozmów o schizofrenii czy psychozie.

Czemu tak restrykcyjnie do tego podchodzimy?
Z uwagi na to, że 90 % społeczności forum to osoby z lękiem, osoby łatwo "nakręcające" swój poziom lęku nerwicowego.
Opisy objawów schizofrenicznych, rozmowy o tej chorobie mogą prowadzić do czasowego zwiększenia lęku u użytkowników z zaburzeniami lękowymi, szczególnie u osób, które od niedawna mają stany lękowe.
Jedną z zasad wychodzenia z zaburzeń lękowych dla pewnej części osób będzie brak "googlowania" informacji o wszelkiej maści chorobach.
Dlatego prowadzone dyskusje na forum o schizofrenii, przeczyłyby temu co się doradza.

Obowiązkiem administratorów oraz moderatorów jest w miarę własnych możliwości, ograniczanie na forum treści, które mogą prowadzić do eskalacji lęku u "nowych" użytkowników, którzy wchodzą na forum w stanie zaburzenia emocjonalnego.

Dlatego wprowadzona jest zasada aby o schizofrenii i psychozach rozmawiać jak najmniej.
Posty zawierające opisy omamów czy urojeń mogą zostać edytowane przez moderatorów lub administratorów bądź przeniesione do specjalnie wydzielonego działu dla takich rozmów.
Dział ten znajduje się tutaj:
Inne choroby

aby korzystać z tego działu a także móc udzielać się w nim, poproś o dostęp któregoś z administratorów z Ekipy forum:
Ekipa forum

Użytkownik forum, który nie zastosuje się do powyższej zasady może zostać upomniany a następnie konto jego może zostać zbanowane.

Zasada ta dotyczy urojeń i omamów, na tematy lęku, derealizacji, depersonalizacji czy depresji bądź o innych tematów psychologicznych czy rozwoju własnego śmiało można prowadzić dyskusję mając także choćby schizofrenię.

3. Jeżeli ja sam nie wiem co mi jest?


Nie musisz się wtedy obawiać. Śmiało pisz na forum wszystko co Tobie "leży na wątrobie".
Tu nikt nie ugryzie, nie zbije, nie nakrzyczy.

Ewentualnie moderator czy administrator zedytuje posta i przedstawi w czym jest problem.
Dlatego jeżeli czujesz się zagubiony, masz obawy, lęk, strach to śmiało pisz na forum o wszystkim.
Od tego tutaj jesteśmy aby w miarę możliwości Ciebie nakierować i ewentualnie zwrócić uwagę czego nie można.

4. "Misja" forum.

Forum Zaburzeni.pl jest miejscem trochę specyficznym.
A to dlatego, że jest nastawione głównie na nabywanie świadomości o zaburzeniach lękowych, derealizacji i depersonalizacji a także poszerzaniu własnej inteligencji emocjonalnej.
Nastawione jest na pracę nad sobą poprzez zrozumienie samego zaburzenia, samego siebie i nie ograniczanie się w życiu codziennym.

Kwestie leków psychotropowych są tutaj tematem drugorzędnym.
Jeżeli wchodząc tutaj masz nastawienie –
"tylko leki bo reszta nic nie da" oraz odrzucasz całkiem idee poprawy swojego stanu emocjonalnego poprzez zrozumienie, nastawienie i wpływanie na własne myśli i emocje, samouświadomienie życia to prawdopodobnie się tutaj nie odnajdziesz.
Chyba, że po prostu chcesz mimo to uczestniczyć w życiu forum i poszerzyć tym horyzonty, to jak najbardziej to miejsce jest dla Ciebie.

Jeżeli także odniesiesz wrażenie, że nie można tutaj "pojęczeć" to spowodowane jest to tym, że na forum osoby, które poradziły sobie z zaburzeniami starają się motywować do działania innych oraz motywować do akceptacji fatalnego samopoczucia.

Nie oznacza to jednak, że nie można się "użalać" na własne objawy ale także nie czuj się atakowany, jeżeli kilka osób napiszę Tobie – Działaj.
Bowiem nie jest to pisane po złości czy dlatego, że tego nikt nie rozumie ale pisane to jest dla Twojego dobra.

5. Wolontariusze forum.

Misję forum i jego cel nakreślają "wolontariusze forum". Choć nie jest to wolontariat rozumiany przez prawo Państwa Polskiego.
Należą oni do grup:
Administratorzy, Moderatorzy, Dyżurni forum, Wolontariusze forum oraz użytkownicy z grupy Odburzeni.
Wolontariuszami są osoby, które chcą poświęcić trochę swojego czasu na udzielenie komuś wskazówki, porady czy choćby pocieszenia.
Nie jest istotne to czy dana osoba wyszła już z zaburzeń, czy jeszcze nie.

6. Forum nie zastępuje specjalisty.

Wszystkie porady, wskazówki, rozmowy na tematy zaburzeń i leków oraz terapii, znajdujące się na forum są OPINIAMI UŻYTKOWNIKÓW.
Nie są to diagnozy wystawiane przez specjalistów.
Korzystając z forum rozumiesz to i w pełni akceptujesz.

7. Brak kierowania do specjalistów.

Nie po to forum jest prowadzone i jego "misja" jest nakierowana na wspólne nabywanie świadomości o sobie, zaburzeniach i sensie życia aby co komentarz na forum podawać informację:
"idź do specjalisty".

Zakładamy, iż wchodząc tutaj masz świadomość, że skoro masz problem natury psychicznej to możesz we własnym zakresie udać się do psychiatry czy psychologa bądź każdego innego lekarza specjalisty.
Nie zabraniamy Ci tego oraz nie narzucamy poprzez komentarze na forum własnej opinii.


Wchodząc tutaj jednak musisz liczyć się z tym, że będą pojawiały się opinie użytkowników biorących udział w życiu forum, na temat Twojego opisanego przez Ciebie problemu.
Będą pojawiały się wskazówki i porady.
Nie musisz jednak podążać za nimi. To zależy tylko i wyłącznie od Twojej woli.

Rejestrując tu konto zgadzasz się z tym i akceptujesz to.

8. Możesz zostać poproszony o przedstawienie swojego celu przebywania na forum.

Najczęściej osoby na forum wchodzą szukać wsparcia czy odpowiedzi na własne obawy czy pytania dla przykładu dotyczące tego "co mi może być", badź chcą po prostu porozmawiać czy w ten sposób prowadzić własną "autoterapię".
Są jednak też osoby, które wchodzą robić zamieszanie. Nie potrafią się zespolić z "misją" forum.
Urządzają prowokacyjne "pogadanki" i zwyczajnie widać, że nie przyszli tutaj uświadamiać sobie własnych zaburzeń ani "poszerzać horyzontów", czy też prowadzić rozmów na tematy rozwoju własnego.

W takim wypadku administrator forum bądź moderator ma prawo spytać, jaki jest cel użytkownika pobytu na forum.
Jeżeli odpowiedź nie wyjaśnia tego bądź są wątpliwości czy dana osoba rzeczywiście ma chęć brać udział w życiu forum i korzystać z niego w sposób jaki określa to jego "misja", wówczas konto takiego użytkownika może zostać zbanowane.

CZĘŚĆ II - PORZĄDKOWA I WYJAŚNIAJĄCA

Rozdziały:

I. Definicje
II. Funkcjonowanie forum
III. Zasady porządkowe serwisu internetowego www.zaburzeni.pl
IV. Zasady dotyczące kasacji konta, publikowania oraz usuwania i edycji postów a także usuwania postów w przypadku usunięcia konta czy zbanowania.
V. Inne ustalenia.
VI. Zasady umieszczania linków prowadzących do innych stron internetowych, w stopkach, profilach, postach oraz reklamowania się.
VII. Prawa i obowiązki administratorów.
VIII. Prawa i obowiązki moderatorów.


I. Definicje zaburzeni.pl ; http://www.zaburzeni.pl

1. Serwis zaburzeni.pl jest to portal internetowy działający pod adresem http://www.zaburzeni.pl wraz ze wszystkimi podstronami i materiałami na nich zawartymi oraz wszystkimi domenami internetowymi przypisanymi do Portalu http://www.zaburzeni.pl

2. Użytkownik – osoba korzystająca z zasobów serwisu zaburzeni.pl

3. Gość - użytkownik mający możliwość do korzystania a dokładnie przeglądania zasobów forum zaburzeni.pl, jednakże nie posiada on zarejestrowanego konta, innymi słowy nie ma możliwości korzystania w pełni z wielu funkcji forum,w tym przede wszystkim zakładania tematów, pisania postów, udzielania się na forum.

4. Zarejestrowany użytkownik – osoba, która wypełniła poprawnie formularz rejestracyjny i przeszła prawidłowo proces rejestracji oraz akceptowała Warunki i Zastrzeżenia, Politykę Prywatności oraz Regulamin Użytkownika

5. Konto użytkownika - konto określone unikalnym identyfikatorem (nickiem) i hasłem służące do realizacji prawa do korzystania z zasobów serwisu Zaburzeni.pl

6. Profil użytkownika – strona zawierająca dobrowolnie przekazane informacje o użytkowniku.

7. Post – wypowiedź, komentarz, temat użytkownika opublikowany na stronach serwisu zaburzeni.pl

8. Specjalne grupy użytkowników - są to grupy do których Administrator i Moderator ma prawo przenieść użytkownika wedle własnego mniemania.

9. Czat na forum, jedna z funkcji forum http://www.zaburzeni.pl "Mchat" , Shoutbox - miejsce do wypowiedzi, pytań i komentarzy i zarazem jest to jedno z zasobów forum do którego dostęp warunkuje przeniesienie użytkownika do grupy specjalnej " Zarejestrowani Użytkownicy Chat"

10. Grupy jak "Administratorzy" oraz "Moderatorzy" są to grupy specjalne porządkowe, dbające o porządek w serwisie Zaburzeni.pl.
O przeniesieniu użytkownika do takiej grupy decydują tylko i wyłącznie Administratorzy serwisu.

II. Funkcjonowanie Forum http://www.zaburzeni.pl oraz korzystanie z jego zasobów www.zaburzeni.pl

1. Serwis internetowy zaburzeni.pl może warunkować dostęp do zasobów serwisu od zarejestrowania się w serwisie a także od przeniesienia użytkownika do grupy specjalnej.
W szczególności zarejestrowanie użytkownika jest niezbędne do opublikowania nowego tematu na forum oraz dostępu do niektórych artykułów i plików.
Rejestracja w serwisie wymaga podania danych: nazwy wyświetlanej (nicku), aktualnego adresu e-mail oraz hasła.
Pozostałe dane w profilu użytkownik podaje dobrowolnie.

2. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przekazanych w trakcie rejestracji.

3. Użytkownik wyraża również zgodę na otrzymywanie wiadomości, zarówno Wiadomości prywatnych jak i emali od właścicieli serwisu internetowego http://www.zaburzeni.pl – w tym wiadomości o charakterze reklamowym.

4. Użytkownik, który poprawnie wypełni formularz rejestracyjny oraz prawidłowo przejdzie proces rejestracji, zostaje automatycznie zamieszczony w grupie użytkowników - "Nowi Użytkownicy"

5. Grupa "Nowi Użytkownicy" jest uzależniona od aktualnych potrzeb forum. Potrzeby te dopasowane do poszczególnych grup można znaleźć w tym temacie:
Grupy forum

Najczęściej jednak Użytkownik jest przenoszony automatycznie do kolejnej grupy "Zarejestrowani Użytkownicy". A o warunku przeniesienia decyduje liczba postów, o której informację można znaleźć w temacie:
Grupy forum

Grupa "Nowi Użytkownicy" w zależności od potrzeb forum zaburzeni.pl może posiadać różne ograniczanie, jak np brak możliwości posiadania podpisu, czy też pisanie postów dopiero po akceptacji moderatora bądź administratora lub wstawianie odnośników w postach.
Grupa "zarejestrowani Użytkownicy" znosi takie ograniczenia.

6. Grupy "Nowi Użytkownicy" oraz "Zarejestrowani Użytkownicy" jako jedyne są dostępna dla każdego rejestrującego się użytkownika, i do jako jedynych każdy użytkownik ma prawo.

7. Każdy użytkownik będąc w grupie "Zarejestrowani Użytkownicy" ma prawo do przeglądania zawartości forum, pisania postów oraz tworzenia własnych tematów, także tworzenia ankiet oraz zamieszczania plików, załączników, ma prawo do posiadania własnego podpisu oraz avataru jeżeli nie łamie tym w żaden sposób postanowień regulaminu.
Nie ma natomiast ta grupa przywileju w postaci udzielania się na chacie forum, będącym jedną z funkcji forum "Mchat" tak zwanym, Shoutboxem, widocznym po zarejestrowaniu się na dole forum:
Chat na głownej stronie forum (widoczny po zarejestrowaniu konta)

lub osobnej stronie:
Chat na osobnej stronie

8. Inne wszelkie grupy specjalne jak np. "Zarejestrowani Użytkownicy Chat, "Życiowi Wojownicy", "Dyżurni Forum" czy "Specjaliści" (czy inne o których tu nie wspomniano) są to grupy do których użytkownik nie ma prawa ani pełnego dostępu w ramach rejestracji konta w serwisie Zaburzeni.pl
Nie może również domagać się przeniesienia do takich grup. Nie ma prawa domagać się również przywilejów płynących z obecności w którejś z tych grup.

9. O przeniesieniu użytkownika do grup specjalnych, decyduje wyłącznie Administrator bądź Moderator forum Zaburzeni.pl wedle własnego mniemania, nie musi podawać przyczyny w wypadku odmówienia przeniesienia do którejś z grup specjalnych.

10. Aby móc korzystać z chata na forum zaburzeni.pl, należy spełnić warunki o których mowa temacie:
Warunki dostępu do czata
a także trzeba "wpisać się" do tematu:
Wpisz się aby uzyskać dostęp do czata
oraz poczekać na przyjęcie zgłoszenia przez administratora czy moderatora, którzy zastrzegają sobie w niniejszym regulaminie prawo odmowy przeniesienia do grupy, która umożliwia dostęp do korzystania z czatu.

Nie muszą podawać przyczyny swojej decyzji.

11. W momencie uzyskania dostępu do osobnej funkcji forum zaburzeni.pl "Mchata", użytkownika obowiązuje również jego regulamin, dostępny pod adresem:
Regulamin Mchata

12. Korzystanie z serwisu jest dobrowolne. O ile nie zastrzeżono inaczej korzystanie z serwisu jest bezpłatne.

13. Użytkownikowi nie przysługuje wynagrodzenie za opublikowanie postu lub innego materiału na łamach serwisu internetowego http://www.zaburzeni.pl

14. Opublikowanie postu w serwisie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego bezterminową i nieodpłatną publikację.

15. Serwis internetowy http://www.zaburzeni.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia konta zarejestrowanego użytkownika, który nie opublikował żadnego postu lub nie zalogował się do Witryny zaburzeni.pl przez okres dłuższy niż 6 miesięcy.

16. Zarejestrowany użytkownik ma prawo usunąć swój profil z serwisu internetowego zaburzeni.pl ; http://www.zaburzeni.pl, zgłaszając taka wolę do administratora serwisu, nie ma jednak prawa do żądania edycji czy usunięcia postów

17. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji, przenoszenia, kasowania postów napisanych przez użytkownika, w wypadku złamania przez niego regulaminu ale także bez podania przyczyny takich czynności.
Zastrzegają sobie również prawo do przenoszenia, zamykania tematów stworzonych przez użytkownika, w wypadku gdy dyskusja w temacie wyczerpała się, jest spamem, dyskusja nie ma sensu, bądź łamie regulamin.
Nie muszą jednakże mieć obowiązku również podawać przyczyny takich czynności.

III. Zasady porządkowe serwisu internetowego www.zaburzeni.pl

1. Czy Nam się to podoba czy też nie, aby istniała harmonia muszą istnieć zasady.
Zasady obowiązujące na forum Zaburzeni.pl są określone poniżej.
W przypadku kiedy zasady nie są przestrzegane potrzebne są środki "uspokajające" aby takie kwestie eliminować i im zapobiegać.
Środki te to ostrzeżenia i bany czasowe bądź trwałe, wyjaśniając:

Ostrzeżenie - jest formą "pogrożenia palcem" użytkownikowi za nieprzestrzeganie regulaminu, po określonej liczbie ostrzeżeń nakładany na użytkownika jest ban.
Ban - jest formą zablokowania dostępu danego użytkownika do serwisu, z uwagi na złamanie regulaminu serwisu.
Ban może być nałożony na nazwę użytkownika jego email bądź na adresy sieciowe z jakich korzysta użytkownik.
Bany mogą być nakładane na określony czas np. 7 dni bądź na trwałe, czyli na czas nieokreślony, do odwołania.
Ban powoduje automatycznie przeniesienie użytkownika do grupy "Zbanowani", gdzie administrator może wedle własnego mniemania ustawić domyślny avatar dla tej grupy, oraz nazwę rangi tej grupy.

Zasady stosowania tych środków "uspokajających" są następujące:

Grupy z tym związane

Grupa "Na zawiasach".
Jest przeznaczona dla osób, którym zostały zdjęte bany trwałe.
Istnieje ona po to aby moderatorzy oraz administratorzy wiedzieli, że dana osoba otrzymała bana permanentnego ale została odbanowana.
A w wypadku jeśli dana osoba będzie po odbanowaniu sprawiała dalsze kłopoty, zostanie natychmiast zbanowana ponownie permanentnie.

Grupa "Moderowana."
Jest to grupa dla osób, które nachalnie piszą posty obrażające, prowokujące czy też np. narzucające swoją opinie w sposób ignorancki.
Osoba, która znajdzie się w tej grupie pisząc każdy post będzie musiała czekać na akceptację wpisu przez moderatora/administratora.
Będąc w tej grupie nie ma z reguły możliwości korzystania z funkcji forum "Mchat".

Bany czasowe

Bany czasowe przyznawane przez moderatorów/administratorów mogą zostać poprzedzone ostrzeżeniem.
Jeżeli osoba dalej będzie sprawiała problemy, może otrzymać bana czasowego na okres
od x godzin do 7 dni.

Bany te nie są "ściągane". Nie ma możliwości odbanowania kogoś z banem czasowym.

Bany trwałe.

Bany trwałe nakładane przez moderatorów i administratorów można otrzymać również bez ostrzeżenia ale to tylko i wyłącznie w razie drastycznego złamania regulaminu, bądź pisania treści "oderwanych od rzeczywistości".

W innym wypadku ban trwały wiąże się z ostrzeżeniami.
Każde ostrzeżenie wygasa w ciągu 30 dni.
Jeżeli w ciągu 30 dni użytkownik otrzyma 4 ostrzeżenia, to za 5 ostrzeżeniem otrzymanym w ciągu jednej puli 30 dni nakłada się na użytkownika bana trwałego.

O "zdjęciu" bana trwałego decyduje administrator/moderator, który go nałożył.
Aby "zdjąć" bana na czas nieokreślony należy skontaktować się z administratorem forum mailowo, wszelkie próby obchodzenia bana poprzez zakładanie nowego konta, nie będą tolerowane.
Nowe konto będzie bezzwłocznie usuwane.
Kontakt mail w razie chęci prośby o odbanowanie -
Po "zdjęciu" bana osoba dostaje szansę i zostaje przeniesiona do grupy "Na zawiasach".

2. Moderatorzy oraz administratorzy nie mają obowiązku dociekać po czyjej stronie jest prawda i sprawiedliwość, bowiem te są takie, że prawie każdy ją ma.
Z racji tego, iż forum to jest prowadzone przez osoby prywatne, i czas jaki jest wkładany w forum jest czasem prywatnym, nikt nie będzie go poświęcał na dociekanie, która strona ma rację w przypadku jakiś konfliktów, utarczek słownych czy innych.
Innymi słowy jeśli moderator bądź administrator poprosi o "spokój" w czasie teraźniejszym, to spokój ten ma zapanować, w przeciwnym razie osoby, które dalej będą nękały dany temat, zostaną uznane za winne eskalacji konfliktu.

Może to skutkować karaniem osób, które mniej zawiniły, dlatego prosimy mieć świadomość, iż tutaj taka zasada funkcjonuje.
Oraz mieć świadomość, iż w wypadku kiedy ktoś nam ubliża nie "odszczekujmy się" tylko poczekajmy na moderatora, który odpowiednio zareaguje wobec osoby konfliktowej.
Prosimy to traktować jako naukę dystansowania się do własnych emocji, od tego jest w końcu to forum.

Na Forum www.zaburzeni.pl zakazuje się:

3. Wypowiedzi chamskich, agresywnych i wulgarnych.

4. Prowadzenia kłótni słownych w postach oraz wszelkiego prowokowania do sprzeczek, w tym także niby zwykłych wypowiedzi, które są PROWOKACYJNE a tłumaczone jako wolność słowa.
W przeciwnym razie zastosowane zostanie rozwiązanie z pkt. 1

5. Obrażania, pomawiania innych użytkowników, wyśmiewania ich problemów czy choroby.

6. Używania przekleństw i wulgaryzmów. Również tych
"wygwiazdkowanych" bądź "wykropkowanych".

7. Zabrania się zamieszczania zdjęć wulgarnych, drastycznych i nieprzyzwoitych (np. pornografia)

8. Umieszczania linków do stron zawierających treści wulgarne, drastyczne bądź erotyczne.

9. Nakłaniania innych użytkowników do przystępowania do sekt religijnych bądź nachalnego
kierowania na własne przekonania religijne.

10. Propozycji kupna bądź sprzedaży czy też odstąpienia wszelkich leków wydawanych na receptę.

11. Zamieszczania rad i wskazówek dotyczących narkotyzowania się, eksperymentowania z dużymi
dawkami różnych leków, bądź środków odurzających.

12. "Nabijania postów" poprzez nagminne pisanie postów nie na temat oraz postów nie posiadających żadnej wartości.

13. Dublowania istniejących już tematów.

14. Posiadania przez jednego użytkownika dwóch kont na forum Zaburzeni.pl
Bądź tworzenia kont w celu ominięcia choćby bana.

15. Rejestrowania wulgarnego nicku. W przypadku odmowy przez użytkownika zmiany nawy wulgarnego loginu
administrator ma prawo zmienić go samemu.

IV. Zasady dotyczące kasacji konta, usuwania i edycji postów a także usuwania postów w przypadku usunięcia konta czy zbanowania

1. Czas edycji własnych postów wynosi 30 minut po tym czasie użytkownik nie może ich już edytować ani usunąć.

2. Czas usunięcia własnego posta wynosi 30 minut od wysłania, po tym czasie nie ma możliwości usunięcia posta.

3. Użytkownik ma prawo ubiegać się o kasację konta. W tym celu należy kontaktować się z właścicielem witryny.
Wyślij e - mail z takową prośbą, na adres admin@zaburzeni.pl w tytule wpisując "Usunięcie konta" lub "Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych".
Mail musi być wysłany z adresu, który jest przypisany do kasowanego konta.
Jednakże kasacja konta nie jest równoznaczna z usunięciem postów. W przypadku kasacji konta nick zmieniany zostaje na nazwę "gość"

4. Na forum www.zaburzeni.pl nie ma możliwości usunięcia ani edycji postów napisanych przez użytkownika, wyjątkiem jest pierwsze 30 minut od wysłania posta.

5. W przypadku usunięcia konta, posty pozostają publikowane na forum http://www.zaburzeni.pl, bowiem użytkownik rejestrując się na forum i akceptując regulamin, wyraża zgodę na ich bezterminową publikację.
Wyjątkiem są posty, które można uznać za dzieło autorskie lub zawierające zdjęcia użytkownika bądź jego dane osobowe.

a) Z uwagi, iż użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przechowywanie jego danych osobowych, to w wypadku kiedy się tak stanie a konto zostanie usunięte, IP użytkownika przypisane do jego wypowiedzi (które pozostaną dalej publikowane na forum) zostanie usunięte z bazy danych i zastąpione ogólnym IP serwisu.

6. Użytkownik ma prawo domagać się oprócz kasacji konta, usunięcia wszelkich zdjęć jakie zamieścił na forum oraz załączników, wszelkich danych osobowych, które mogą go powiązać z kontem.

7. Osoby zbanowane nie mają prawa ubiegać się o kasację konta a także nie mają prawa domagać się usunięcia ani edycji postów.
W wypadku łamania zasad portalu, wycofanie zgody na przechowywanie danych osobowych w serwisie www.zaburzeni.pl nie jest możliwe.


V. Inne ustalenia

1. Nie ma możliwości zmiany nicka użytkownika wybranego podczas rejestracji.

2. Posty nie mające sensu lub bardzo odbiegające od tematu będą
usuwane bądź przenoszone do odpowiednich tematów lub zamykane a także edytowane.

3. Tematy zdublowane czyli powtarzające się o tej samej tematyce będą kasowane.
Chyba, ze w obydwu tematach będą już istniały posty,
wówczas posty te będą przenoszone do jednego tematu a drugi zdublowany temat zostanie usunięty.

4. Posty o bardzo "rozbieganej" i niezrozumiałej treści mogą zostać usunięte.

5. Ostrzeżenia bądź bany mają prawo za złamanie regulaminu udzielać administratorzy i moderatorzy.

6. Informacja o ostrzeżeniu musi pojawić się w poście, który spowodował złamanie regulaminu i także taka informacja (o ostrzeżeniu) jest wysłana na prywatną wiadomość użytkownika łamiącego regulamin.

7. Bany czasowe trwają w zależności od czasu na jaki został przyznany.
Natomiast bany trwałe, są przyznawane do odwołania.
O momencie takiego odwołania bana decyduje osoba, która bana udzieliła bądź administrator forum www.zaburzeni.pl

8. Administracja, moderatorzy, właściciel strony Zaburzeni.pl nie ponoszą odpowiedzialności za działania i treści łamiące regulamin.
Jednakże zobowiązują się do w miarę możliwości szybkiego reagowania na takowe działania i oczyszczania forum.

9. Użytkownicy mają obowiązek informować moderatorów i administratorów o wszelkim łamaniu regulaminu przez innych użytkowników forum, poprzez zgłoszenie posta, specjalnym do tego odnośnikiem widniejącym przy każdym poście - "zgłoś post"

VI. Zasady umieszczania linków prowadzących do innych stron internetowych, w stopkach, profilach, postach oraz reklamowania się.

1. Na forum www.zaburzeni.pl ; zaburzeni.pl zabrania się umieszczania odnośników do innych stron internetowych.
Zabrania się umieszczania tych odnośników w stopkach, prywatnych wiadomościach, postach, profilach użytkowników.
Wyjątkiem są odnośniki, które mogą służyć jako wsparcie w rozumieniu problemów emocjonalnych czy też mogą służyć jako inne wsparcie psychologiczne.

Jednak administratorzy i moderatorzy forum http://www.zaburzeni.pl zastrzegają sobie usuwanie wszelkich odnośników, które uznają (wedle własnego mniemania) za reklamę.
W takim wypadku odnośnik zostanie usunięty a użytkownik może zostać upomniany bądź pozbawiony prawa dostępu do serwisu internetowego www.zaburzeni.pl

2. Wszelka reklama swoich usług czy produktów bądź innych portali musi być konsultowana z administratorem forum http://www.zaburzeni.pl
Za reklamę administrator forum może zażądać płatności bądź nie udzielić zgody na jej publikację.

W przeciwnym wypadku wpis może zostać usunięty a użytkownik może zostać pozbawiony prawa dostępu do serwisu Zaburzeni.pl

3. Wszelki SPAM wysyłany na prywatne wiadomości, surowo zabroniony. Użytkownik, który dopuści się takiej czynności zostanie natychmiast pozbawiony prawa do użytkowania forum http://www.zaburzeni.pl

4. Dział forum http://www.zaburzeni.pl Inne ogłoszenia nie służy reklamie swoich usług, produktów czy stron internetowych.
Służy on do ogłoszeń np. studentów, którzy potrzebują pomocy przy ankiecie, reportażu itp.
Służy także do ogłoszeń bezpłatnej pomocy psychologicznej świadczonej przez uprawnione do tego osoby.

Jednakże zastrzega się, iż moderatorzy i administratorzy nie muszą zgodzić się na publikację w tym dziale i mogą wedle własnego uznania usunąć dany wpis.

VII. Prawa i obowiązki administratorów

1. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane
posty i informację na forum zaburzeni.pl

2. W przypadku wyrządzenia szkody innemu użytkownikowi, obrażenia, pomówienia czy innego nadużycia.
Administrator ma prawo podać dane sprawcy odpowiednim organom i stronie poszkodowanej.
A także ma prawo powiadomienia o tym dostawcy Twojego internetu.

3. Administrator ma prawo zmienić regulamin w każdej chwili i
obowiązuje on wszystkich użytkowników, nawet tych, którzy byli już
wcześniej zarejestrowani.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę bądź post z forum bez
podania przyczyny.

5. Administrator ma prawo usunąć podpis użytkownika, prywatne wiadomości z folderu "do wysłania", ma prawo dezaktywować konto użytkownika bez podania przyczyny.

6. Administrator ma prawo do zablokowania pewnych funkcji konta użytkownika, bez podania przyczyny.

VIII. Prawa i obowiązki moderatorów

1. Moderator edytując post, zamykając temat, przenosząc czy usuwając posty powinien podać przyczynę takiej czynności.

2. Moderator edytując post użytkownika może usunąć nieregulaminowe części lub zastąpić je swoimi słowami podając przyczynę albo punkty bądź treść regulaminu.

3. Moderator ma prawo poprawić błędy ortograficzne w poście użytkownika.

4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta. Z tym, że musi być podana informacja, iż tekst pochodzi od niego.