Dlaczego Team Speak a nie Skype? + prośba
: 5 listopada 2015, o 13:35
Drodzy Pogadankowicze 
Uprzejmie informuję iż dotychczasowa forma przeprowadzania pogadanek poprzez skype ma jedną wadę: Często jest tak że chociaż jedna osoba nie słyszy prezentacji przez zbyt dużą ilość uczestników. Skype ma to do siebie że przy większej ilości osób pojawiają się problemy z połączeniem. Dlatego też zdecydowałem się na Team Speak, ponieważ jest to program stricte przeznaczony własnie do rozmów grupowych audio.
Gdybym w przyszłości tworzył wideo prezentacje/pokaz slajdów, jak to się robi na webinarach, to wtedy wykrzostam platformę do webinarów. Jednak UWAGA:
Wszyscy łączymy się poprzez platformę do webinarów przy której występują problemy u ludzi połączonych przez komórki, więc przy tej opcji WSZYSCY jesteśmy na KOMPUTERACH STACJONARNYCH BĄDŹ PRZENOŚNYCH.
UWAGA nr. 2:
Wszyscy użytkownicy proszeni są o:
- Wyłączenie swoich mikrofonów podczas prezentacji ( to sprawia że nie ma szumów ani u Was ani u mnie co umożliwia lepszą jakość odsłuchu
)
- Pojawianie się maksymalnie do 15 minut do rozpoczęcia prezentacji (z myślą o osobach które nie mogą być o równej godzinie lub nie zdążyły, daję bufor do 15-minut spóźnienia. Do tego czasu czekam na wszystkich i nie rozpoczynam prezentacji, jednak PO tym czasie, nie przyjmuję już NIKOGO. Dodawanie osób podczas konferencji również destabilizuje połączenie i wprowadza zamieszanie )
Dziękuje wszystkim za uwagę.

Uprzejmie informuję iż dotychczasowa forma przeprowadzania pogadanek poprzez skype ma jedną wadę: Często jest tak że chociaż jedna osoba nie słyszy prezentacji przez zbyt dużą ilość uczestników. Skype ma to do siebie że przy większej ilości osób pojawiają się problemy z połączeniem. Dlatego też zdecydowałem się na Team Speak, ponieważ jest to program stricte przeznaczony własnie do rozmów grupowych audio.
Gdybym w przyszłości tworzył wideo prezentacje/pokaz slajdów, jak to się robi na webinarach, to wtedy wykrzostam platformę do webinarów. Jednak UWAGA:
Wszyscy łączymy się poprzez platformę do webinarów przy której występują problemy u ludzi połączonych przez komórki, więc przy tej opcji WSZYSCY jesteśmy na KOMPUTERACH STACJONARNYCH BĄDŹ PRZENOŚNYCH.
UWAGA nr. 2:
Wszyscy użytkownicy proszeni są o:
- Wyłączenie swoich mikrofonów podczas prezentacji ( to sprawia że nie ma szumów ani u Was ani u mnie co umożliwia lepszą jakość odsłuchu

- Pojawianie się maksymalnie do 15 minut do rozpoczęcia prezentacji (z myślą o osobach które nie mogą być o równej godzinie lub nie zdążyły, daję bufor do 15-minut spóźnienia. Do tego czasu czekam na wszystkich i nie rozpoczynam prezentacji, jednak PO tym czasie, nie przyjmuję już NIKOGO. Dodawanie osób podczas konferencji również destabilizuje połączenie i wprowadza zamieszanie )
Dziękuje wszystkim za uwagę.