Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Witam wszystkich

Tutaj możesz się przedstawić, napisać coś o sobie.
ODPOWIEDZ
bartek_lodzkie 1999
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 4 stycznia 2017, o 17:57

5 stycznia 2017, o 12:08

Cześć !
Mam na imię Bartek. Mam 17 lat. Obecnie jestem w drugiej klasie technikum mechatronicznego. Od początku maja 2016r. moje życie zmieniło się, byłem na imprezie, wiadomo, był alkohol, jak i marihuana. Pociągnąłem jednego bucha będąc pod wpływem alkoholu, jednak żadnego ataku paniki nie dostałem. Na drugi dzień jak się obudziłem czułem się jak we śnie, myślałem, że to kac, pytałem nawet kolegi, czy to normalne, jednak po 3-4 dniach zacząłem się niepokoić, googlować itd. W tym stanie trwam do dzisaj , nie mam już siły, mam wrażenie, że zniszczyłem swoje życie :( Proszę o pomoc ! :)
kucyki46
Gość

5 stycznia 2017, o 13:55

Hej kolego

Wygląda na to, że po tych przebojach dopadło cię dd.
No i w związku z tym, że czułes sie inaczej niż zwykle to pojawila się na początku dezorientacja, potem jak nadmieniłeś zacząłeś nakręcać lęk przez wyczytywanie itd. Robiłeś sobie może jakieś podstawowe badania krwi?
Awatar użytkownika
kogelmogel
Zarejestrowany Użytkownik
Posty: 158
Rejestracja: 29 grudnia 2016, o 18:13

5 stycznia 2017, o 14:10

bartek_lodzkie 1999 pisze:Cześć !